ik zei toch, het word het jaar van de liefdequote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik had sjans met een dude'tje van 18
Jij cougarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik had sjans met een dude'tje van 18
Nee, het is midden in Utrecht... is eigenlijk altijd drukquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er niet een mogelijkheid om op de rustige uren te werken? Bijvoorbeeld.
Hmmm, dan wordt 't inderdaad moeilijk. Jammer hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, het is midden in Utrecht... is eigenlijk altijd druk
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Delan het volgende:
[..]
het was niet vervelend en ook niet overdreven. jullie genoten lekker van elkaar, zoals het hoort
Hoe is t met hem eigenlijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We konden er niet bij, zelfs babs niet, zo hoog was die wolk.
Mja, ALS ik al een baan aanneem, dan moet het een baan zijn waar ik part-time lekker autistisch ergens in een kantoortje moet gaan archiveren enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, dan wordt 't inderdaad moeilijk. Jammer hoor.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Delan het volgende:
[..]
ik zei toch, het word het jaar van de liefde
Ik heb het cubje uiteraard direct weggestuurdquote:
Daar is niks mis meequote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, ALS ik al een baan aanneem, dan moet het een baan zijn waar ik part-time lekker autistisch ergens in een kantoortje moet gaan archiveren enzo
Die lag dus snikkend met z'n hoofdje begraven in zijn kussen die avond.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het cubje uiteraard direct weggestuurd
Naar een donker hoekje zodat je 'm es goed kan onderwijzen in de kunsten van de geilheid?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Tja, die kent zijn plek weer hequote:
Met welke woorden/acties?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft er anno 2011 nou geen camera? Zo'n ding zit tegenwoordig op iedere telefoon.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, die kent zijn plek weer he
Maar volgens mij wel goed hoor
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar een donker hoekje zodat je 'm es goed kan onderwijzen in de kunsten van de geilheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |