Je legt natuurlijk gewoon de hele 6pack op de band, omdat het kassa meisje zo snel mogelijk wil scannen scant ze niet (heeft ze niet in de gaten) het sixpack maar 1 blikje (heeft ook een barcode) natuurlijk is er een kans dat ze hem wel goed scant en dan betaal je de volle pond. van de 4 keer gebeurd het 2 keer. Als je bij een pin automaat 10 euro indrukt en krijgt 20, ga je dan ook langs de bank om te zeggen dat die teveel heeft gegeve ?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:19 schreef RianaLuna het volgende:
Elk kassameisje dat daar in trapt is ook dom, want je moet altijd in zo'n spiegeltje kijken of er verder niks in de mand/wagen ligt..
blablaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Je legt natuurlijk gewoon de hele 6pack op de band, omdat het kassa meisje zo snel mogelijk wil scannen scant ze niet (heeft ze niet in de gaten) het sixpack maar 1 blikje (heeft ook een barcode) natuurlijk is er een kans dat ze hem wel goed scant en dan betaal je de volle pond. van de 4 keer gebeurd het 2 keer. Als je bij een pin automaat 10 euro indrukt en krijgt 20, ga je dan ook langs de bank om te zeggen dat die teveel heeft gegeve ?
Nee!
Dit is hetzelfde
Hij heeft de tip al gegeven, en die is gebaseerd op gelukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
blabla
ga je die tip nou nog geven van je
Slecht voorbeeld, want de bank komt dan vrolijk dat tientje weer terugeisen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Je legt natuurlijk gewoon de hele 6pack op de band, omdat het kassa meisje zo snel mogelijk wil scannen scant ze niet (heeft ze niet in de gaten) het sixpack maar 1 blikje (heeft ook een barcode) natuurlijk is er een kans dat ze hem wel goed scant en dan betaal je de volle pond. van de 4 keer gebeurd het 2 keer. Als je bij een pin automaat 10 euro indrukt en krijgt 20, ga je dan ook langs de bank om te zeggen dat die teveel heeft gegeve ?
Nee!
Dit is hetzelfde
Jij bent echt ongelooflijk dom.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef gratis2011 het volgende:
Als je bij een pin automaat 10 euro indrukt en krijgt 20, ga je dan ook langs de bank om te zeggen dat die teveel heeft gegeve ?
Nee!
Dit is hetzelfde
Jij zegt het !quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Jij bent echt ongelooflijk dom.
Jij bent een kanker kneusje.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Jij bent echt ongelooflijk dom.
Morgen alleen als er interesse is!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef Floxcie het volgende:
Hallo gratis2011, wanneer ga je het vertellen?
JE ZOU HET VANDAAG VERTELLENquote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Morgen alleen als er interesse is!
Ik heb genoeg vrienden ....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef Chinless het volgende:
Sukkel... toen zn bliepmiep dat eens gedaan had bij mij had ik dr eerlijk verteld dat ze maar 1 blikje scande i.p.v. 6. Sinds dat moment is het mijn vriendin.
Kankermongooltje denkt dat die iets nieuws heeft gevonden, terwijl die niet eens weet waarin ik post. Ga dan beter dood.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |