We zijn toch Nederlanders, als je iets goedkoper kun krijgen doe jij dat dan ook niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar ik ben geen pauper dus ik zou het nooit doen.
Juist ja...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
We zijn toch Nederlanders, als je iets goedkoper kun krijgen doe jij dat dan ook niet?
Ben jij niet iemand die ook de aanbiedingen koopt, vast en zeker!
Of je bent juist dom en hebt geen geld om Cola te komen;)
Omdat de cassiere de fout maakt en het niet in de gaten heeft, natuurlijk kan ik zeggen ik betaal te weinig maar ik neem mijn winst had ze maar moeten opletten niet dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef hooibaal het volgende:
en waarom was het ook weer geen diefstal dat je producten uit een winkel meeneemt die je niet hebt betaald?
24 jaar met een inkomen van 2890 per 4 weken oeps...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Juist ja...
en hoe oud ben jij ook al weer?
Dus als ik met een 6pack onder mijn jas naar buiten loop zonder dat de caissière dat in de gaten heeft, dat het dan geen diefstal is. Had ze maar op moeten letten. Dat bedoel je, toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Omdat de cassiere de fout maakt en het niet in de gaten heeft, natuurlijk kan ik zeggen ik betaal te weinig maar ik neem mijn winst had ze maar moeten opletten niet dan?
Geen Nederlander?!
Nog zieliger...heb je een normaal inkomen en je nog als een sloeber gedragenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
24 jaar met een inkomen van 2890 per 4 weken oeps...
Tuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
24 jaar met een inkomen van 2890 per 4 weken oeps...
Mensen worden rijk door goed op te letten en zaken te doen om nog meer te verdienen, zo houdt je geld over!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Nog zieliger...heb je een normaal inkomen en je nog als een sloeber gedragen
Voel een kern van jaloezie....Verschil moet er zijn!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je bent gewoon een werkloze tokkie met je verkankerde cola gebit
quote:Hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Jongen, als jij je goed voelt bij zulke pauperpraktijken moet je het vooral doen. Mensen met fatsoen moeten er alleen niets van hebben, dat probeert het merendeel in dit topic je duidelijk te maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Mensen worden rijk door goed op te letten en zaken te doen om nog meer te verdienen, zo houdt je geld over!
En nee ik neem ze niet onder mijn arm, ik rekening af bijn de kassa!
Oke.quote:
Nee dat was niet mijn intentie, ik kwam er achter toen ik het wou kopen en dit gebeurde vaker bij meerdere winkels die truc, ik betaal soms ook de volle pot, soms lukt het!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Tinos85 het volgende:
Je rekent 1 af, en 5 niet. Je bent van het begin af aan al niet van plan die andere 5 af te rekenen dus maak je je schuldig aan diefstal
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Ferry_76 het volgende:
Is idd. geen diefstal, maar oplichting.
En iedere keer ging het per ongeluk en had je bij de kassa niets door? Right.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Nee dat was niet mijn intentie, ik kwam er achter toen ik het wou kopen en dit gebeurde vaker bij meerdere winkels die truc, ik betaal soms ook de volle pot, soms lukt het!
Sjonge jonge wat ben jij dom. Er staat ook niet dat je dat doet, maar dat het HETZELFDE is als wanneer je dat zou doen, omdat daarvoor hetzelfde geldt wat betreft het opletten van de kassamuts! Echt, leer eens begrijpend lezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Mensen worden rijk door goed op te letten en zaken te doen om nog meer te verdienen, zo houdt je geld over!
En nee ik neem ze niet onder mijn arm, ik rekening af bijn de kassa!
Had je nog dat ene ding gezien gisteren.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Voel een kern van jaloezie....Verschil moet er zijn!
Graag offtopic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |