Mijn vrouw heeft nachtdienst.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef vanpers het volgende:
Zijn hier ook Fokkers waarvan het vrouwtje op het moment BZV zit te kijken? Of mannen
een topic volspammen met HT is geen mogelijkheid?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet elk record moet verbroken worden toch? Ik vind t juist wel een eerbetoon aan vroegah om m te laten staan. Daarnaast wil ik nu gewoon over hattrick kunnen slowchatten en niet een topic vol spammen.
Over HT valt nog genoeg te slowchatten. Zoals bijvoorbeeld over de stelling: Met een goed PIC-beleid en een gemiddeld team kun je bijna altijd meedoen boveninquote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet elk record moet verbroken worden toch? Ik vind t juist wel een eerbetoon aan vroegah om m te laten staan. Daarnaast wil ik nu gewoon over hattrick kunnen slowchatten en niet een topic vol spammen.
ja hier..quote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef vanpers het volgende:
Zijn hier ook Fokkers waarvan het vrouwtje op het moment BZV zit te kijken? Of mannen
Ik heb The Peacemaker aan staan op Veronica.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef vanpers het volgende:
heb gelukkig niemand in huis die dat kijkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef vanpers het volgende:
Daar valt niet over te praten. Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Over HT valt nog genoeg te slowchatten. Zoals bijvoorbeeld over de stelling: Met een goed PIC-beleid en een gemiddeld team kun je bijna altijd meedoen bovenin
moet je middenveld wel iets meer dan gemiddeld zijn lijkt me..quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Over HT valt nog genoeg te slowchatten. Zoals bijvoorbeeld over de stelling: Met een goed PIC-beleid en een gemiddeld team kun je bijna altijd meedoen bovenin
Niet als je dat record wil verbreken.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
een topic volspammen met HT is geen mogelijkheid?
Daar wil ik op zondag echt niet over na denken.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
MITS je een trainer hebt met goed leiderschap.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat maakt de investering in een goed/goed trainer dus misschien wel de belangrijkste van een seizoenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar valt niet over te praten. Dat is gewoon zo.
Tele2 = geen BBC hierquote:
Yepquote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn dat eigenlijk nieuwe afleveringen?
Goed/redelijk mag ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat maakt de investering in een goed/goed trainer dus misschien wel de belangrijkste van een seizoen
Hoeft niet. Dankzij je teamgeest kun je je middenveld kunstmatig bovengemiddeld makenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je middenveld wel iets meer dan gemiddeld zijn lijkt me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |