is een mis gespelde Parenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom staat "Paarden" al een paar dagen in de OP?
Ik vermoed een stoute Samzz...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom staat "Paarden!" al een paar dagen in de OP?
Wtf?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom staat "Paarden!" al een paar dagen in de OP?
Ik ook niet, mijn keel schiet dan dicht...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat je dat kan, ik kan dat niet, echt praten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als er nou echt paren stond krijgen mensen van die buien...oh wacht..
Ik heb toch echt die OP niet veranderd...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
(nee hoor, je bent wel lief, je tieten incluis)
Oh, zelfs dan nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn keel schiet dan dicht...
Maar na een kwartier/halfuur kan ik dat dan wel gelukkig. Maar dat weeten ik weet ook hoe hij reageert. Dus dat is helemaal oké
Jawel, maar dan moet er wel iets zijn om te zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
Waarom niet? Mag je geen ogen meer hebben?
Ik geloof je wel hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch echt die OP niet veranderd...
Dat is je geraden, iddquote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als jij mij al onder een dekbed laat dan kan ik niet anders dan je vertrouwen
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga eens lekker douchen... Ben opeens behoorlijk down
ik zeep je wel in, daar vrolijk je wel van opquote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga eens lekker douchen... Ben opeens behoorlijk down
En dan klaar over 1 jaar?quote:
*andere kant opkijkt*quote:
Welcome to my worldquote:
Als ik het zou kunnen, had ik het gedaan.quote:
Ga 't leren dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen, had ik het gedaan.
De wereld waarin je bijna alles krijg wat je hartje begeert, behalve een massage.quote:
Dat gaat vast goedkomenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup dan heb ik mn master in the pocket, als t goed is
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had je me niet weg moeten sturen
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik jou masseer, masseer jij dan mij ?
Uhuhquote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wereld waarin je bijna alles krijg wat je hartje begeert, behalve een massage.
Whatever!quote:
Je hebt het maar slecht bij mij.quote:
Nou, waar was je nu?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zeep je wel in, daar vrolijk je wel van op
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik heb nogsteeds teveel energie om dingen te gaan doen
Watdefack? Ik snap de combinatie niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik heb nogsteeds teveel energie om dingen te gaan doen
Misschien wel een idee, wordt mijn leven wat zinvoller wellichtquote:
Mag ik kijken?quote:
Ik heb energie voor like.. een heleboel, maar er is geen klote meer te doen, ik moet zo m'n bed in want de wekker gaat om half 4..quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watdefack? Ik snap de combinatie niet.
Je zin klopt gewoon niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb energie voor like.. een heleboel, maar er is geen klote meer te doen, ik moet zo m'n bed in want de wekker gaat om half 4..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |