Ja, je moet het hier durven!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat haalt alle spanning toch helemaal weg?
Ik knaag nu lekker aan de Cheese 'n' Onion. Maar ik heb niet zoveel honger meer, maar die zak moet op. k heb ook nog bier.quote:
Nog een voorkeur voor een merk?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik drink bier als ware het limonade
E_M mag/mocht mij niet... vooral toen ik "bitch from hell" was.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
De volgende keer kom ik ook, geld of geen geld
Oh indeed I do! Had ook al de hele nacht gefeest op die hakken.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt een voetenmassage nodig.
Auw.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Delan het volgende:
[..]
nee nu was ik de enige brabo in tha house!
Als je dan maar niet onze date afzegt vanwege geldgebrekquote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch of Hertog Jan. Maar eigenlijk lust ik alles. Maar van Heineken krijg ik hoofdpijnquote:
Heh bahquote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik knaag nu lekker aan de Cheese 'n' Onion. Maar ik heb niet zoveel honger meer, maar die zak moet op. k heb ook nog bier.
chemisch of niet chemisch, als je lief bent is het goed, hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien dat ik er de volgende keer ook bij ben... ik ben namelijk ook stiekem best wel lief (al is het nu grotendeels chemisch)
8 < hak < 8 cm?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh indeed I do! Had ook al de hele nacht gefeest op die hakken.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, ja he? ik kom alleen van die bank af vandaag om even naar de wc te gaan en dan plof ik er snel weer op helemaal languit, heerlijke luie zondag!
was echt supergezellig, wat een leuke mensen zijn jullie!
Nu dus al minimaal wil je zeggen. Fijn, weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Dat haalt alle spanning toch helemaal weg?
idd, respect (peu)quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh indeed I do! Had ook al de hele nacht gefeest op die hakken.![]()
Ah, zo. Maar dat had een oorzaak toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
E_M mag/mocht mij niet... vooral toen ik "bitch from hell" was.
We kunnen je dus heel goedkoop laveloos voeren en je gruwelijk misbruiken?quote:
had dan meteen gekomen!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar er moet toch wat spanning zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu dus al minimaal wil je zeggen. Fijn, weet ik dat ook weer.
We gaan de heinekentest wel eens doen danquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch of Hertog Jan. Maar eigenlijk lust ik alles. Maar van Heineken krijg ik hoofdpijn
Ja, gebrek aan anti-depressivaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar dat had een oorzaak toch?
Laarzen met een hak van 11 cm.quote:
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We kunnen je dus heel goedkoop laveloos voeren en je gruwelijk misbruiken?
Ja, had ik ook. Mja, niks aan te doen.quote:
Dan had ik helemaal klein gelekenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laarzen met een hak van 11 cm.
Oh ja, jij staat stijf van de pillen iddquote:
Jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, had ik ook. Mja, niks aan te doen.
Fijn dat 't een tof feest wasVoor herhaling vatbaar? *hint hint*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |