Wie biedt zich aan? Graag een foto posten ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
goed, ik heb t gehad met droogstaan. Zijn er nog crewfuckers op de markt tegenwoordig, of heb ik die allemaal al versleten?
quote:Wat is niet toegestaan
Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
52 anderen met jou, geloof ikquote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef TwyLight het volgende:
Shit mijn piemel wees mij op de combinatie Crewfucker en TS Anne, maar helaas
Zo vreselijk 'helaas' is dat niet; ik zou eerder spreken van 'gelukkig niet'quote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef TwyLight het volgende:
[/quot]
[quote]Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou best met haar door de stad durven lopen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo vreselijk 'helaas' is dat niet; ik zou eerder spreken van 'gelukkig niet'
Ja duh, met Alexxxxx ook ??quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zou best met haar door de stad durven lopen hoor
Jaaaaa dat zeg ik lekker niet.quote:
Dat kan de hond van de buren ookquote:
plaats anders ff een TRquote:
Dat is meer Alex zijn ding heurquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaaaaa dat zeg ik lekker niet.
Maar reken er op dat het onder crewbash zou vallen
Zeer slecht en ondoordacht planquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Lysdexie het volgende:
Post anders eerst foto's van Alexxxxxxxxxx, en dan zien hoeveel vrouwen er over blijven.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Lysdexie het volgende:
Post anders eerst foto's van Alexxxxxxxxxx, en dan zien hoeveel vrouwen er over blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |