Neequote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En die ga je natuurlijk op je schooltas plakken en aan je vriendjens laten zien?
Ook maar eens proberenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roast potatoes zijn heel makkelijk om te maken. Je kookt aardappels voor een minuut of 8 (al door de midden gesneden of in 3 delen) en dan gaan ze voor 50/60 minuten de oven in. Krokante buitenkant en heel zacht van binnen
De Yorkshire is dat luchtige ding rechtsbovenaan
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:
in FF weet ik het wel werkend te krijgen, in Opera nietquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
Heb ik maar gebruik toch voornamelijk Opera
in den haagquote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aanEn waar kunnen we een stukkie komen halen morgen?
![]()
[..]
Heb ik vaak ook hoor, dan type je gewoon vol automatisch een heel ander woord
NiceWhat's ya eating?
Weet niet of ze dat ook in NL hebben hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen
[..]
Ziet er goed uit![]()
Maakt me ook niet uit, red me zo ook welquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in FF weet ik het wel werkend te krijgen, in Opera niet
In IE en Safari werkt het in ieder geval welquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in FF weet ik het wel werkend te krijgen, in Opera niet
Wil nog een keer naar Engelandquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat ook in NL hebben hoor![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in den haag
als ik over heb mag je morgen avond komen smikkelen
wat ga je ermee doenquote:
Ik ken een paar heel goede restaurants hier waar ze dat doenquote:
Is goedquote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken een paar heel goede restaurants hier waar ze dat doen
Laat maar weten als je een keer deze kant uitkomt
ik heb nog een engels kookboek.. zou het daar in staan??quote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat ook in NL hebben hoor![]()
Zelf maken is erg moeilijk maar ik denk wel dat het erin staat. Het probleem is dat ze vaak in elkaar zakken als je het zelf probeert te makenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog een engels kookboek.. zou het daar in staan??
ohh... die heb ik even gemist geloof ikquote:
Daar moeten de foto's ook nog van komen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh... die heb ik even gemist geloof ik
Woah!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roast potatoes zijn heel makkelijk om te maken. Je kookt aardappels voor een minuut of 8 (al door de midden gesneden of in 3 delen) en dan gaan ze voor 50/60 minuten de oven in. Krokante buitenkant en heel zacht van binnen
De Yorkshire is dat luchtige ding rechtsbovenaan
[ afbeelding ]
Even bluetoothen en uploaden en dan zie je hetquote:
Maar wordt dus traditioneel alleen op Zondag geserveerd in de betere restaurantjesquote:
Wat mij betreft heeft het geen haast hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat het zo ver is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |