Toch wel een koffiemok he?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- schuift STING een mok toe...
Ijskoffie nuquote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, daar heb ik zin in.. IJskoffie bij die ene tent in A'foort van laatst![]()
Gisteren in 2 tenten geweest en daar hadden ze geen ijskoffie
Ik ga vanmiddag eens proberen te hardlopen, met 1Cquote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen nog even sporten. Ben dan wel 25+ maar enkel daarmee slaag ik nog niet op het Samzz-examen
Waarmee dan wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen nog even sporten. Ben dan wel 25+ maar enkel daarmee slaag ik nog niet op het Samzz-examen
Weleens in NYC besteld bij een restaurant. Nooit meerquote:
Dan moet het iets anders worden.... volgens mij hebben ze nu geen Frappuccinoquote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe lang geleden![]()
Maar iets anders mag ook
ik heb gister nog gevoetbald met 1 graad celsius, als je eenmaal 10 minuutjes onderweg bent voelt het niet meer als 1 graden maar een lekkere 17Cquote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag eens proberen te hardlopen, met 1C
Wtfquote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Kreator het volgende:
Stelletje had mega-ruzie vannacht. Toen ik wakker werd en ging kijken, sloeg die mongool zo de achterruit van een auto in.. Ik m'n kleren aan, keek ik nog een keer voor ik naar buiten liep, waren ze verdwenen.
.
Zal ik een briefje achterlaten met wat er gebeurd is, of fuck it denken.
Das niet echt best neequote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Weleens in NYC besteld bij een restaurant. Nooit meer
Smaakte gewoon als de koffie die 's middags was gezet en daarna in de koelkast was gezet
Warme Choco met flink veel slagroomquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet het iets anders worden.... volgens mij hebben ze nu geen Frappuccino
Het heeft alleen zin als je nog weet hoe ze eruit zien etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Kreator het volgende:
Stelletje had mega-ruzie vannacht. Toen ik wakker werd en ging kijken, sloeg die mongool zo de achterruit van een auto in.. Ik m'n kleren aan, keek ik nog een keer voor ik naar buiten liep, waren ze verdwenen.
.
Zal ik een briefje achterlaten met wat er gebeurd is, of fuck it denken.
Valt reuze mee, hij moet alleen rijk zijn, een Aston Martin rijden of er een willen kopen en lijken op Johnny Deppquote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zal vast wel een wensenlijstje hebben
Jah precies, als dat met lopen met ~4C zo is, moet dat met 1C ook wel zo zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef TwztId het volgende:
[..]
ik heb gister nog gevoetbald met 1 graad celsius, als je eenmaal 10 minuutjes onderweg bent voelt het niet meer als 1 graden maar een lekkere 17C
Wat een domme lui dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een briefje met WTF? snappen ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |