Jeetje. Ja dat krijg je met dat gewicht, ik heb eens 47 kilo gewogen en was toen ook zo fragiel als een rietje. Ik ben blij dat je er goed uit gekomen bent Marrije, je had zomaar hersenschade op kunnen lopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
Toch de moeite genomen om terug te lezen![]()
Wil ik ook nog wel ff inhaken.
Oxazepam, man, daar ben ik een keer bijna dood aan gegaan. Ik woog toen dik 45 kilo, zegt mn huisarts neem maar 1 pilletje, bel me wel ff op halverwege de middag dan weet ik dat je er niet in blijft hangen. Nou 1 pil was dus echt too muchBijna niet wakker te krijgen, zegt de arts 'neem voortaan maar een halve dan'. Dikke doei, nooit meer aangeraakt die troep.
zo Hondjes, wordt echt nu een zooitje in het midden oosten, echt kijk nu weer naar AJE maar weer zo een mensen massaquote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef hondjes het volgende:
Israelische leger is Sinai binnen gegaan.
Dit is verboden gebied sinds 1967.
Om er zelf iets aan te gaan doen is ook zo watquote:
gewoon nog even uitzieken hoor, of moet je morgen perse weer aan de slag.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef Deisyy het volgende:
Die griep blijft langer hangen dan ik wil
Het is de laatste tijd ontzettend druk op mijn werk, maar wat niet kan kan niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon nog even uitzieken hoor, of moet je morgen perse weer aan de slag.
Geweldig toch dat dat kan tegenwoordig, zo ver weg en dan voor eventjes heel dichtbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Toch wel handig zo een webcam.
Zag dochter en kleindochter in hotel in Uruqua...![]()
Even bijkletsen...
Ik neem aan dat je een "d" vergeten bent?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd ontzettend ruk op mijn werk, maar wat niet kan kan niet.
Ha, ja dus, ik heb eigenlijk best een leuke baan.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een "d" vergeten bent?
Heeft Wilders al een mening gespuid?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef hondjes het volgende:
Israelische leger is Sinai binnen gegaan.
Dit is verboden gebied sinds 1967.
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnenquote:Gespannen sfeer Hurghada Ronald Veerman exclusief in Hurghada
Hurghada - Er heerst een gespannen sfeer in de straten van het Egyptische Hurghada. Eigenaren van winkels bewaken hun eigendom. Politie is vrijwel afwezig. Nederlanders in het strand en duikparadijs zijn onzeker.
Voor de plaatselijke bank staan drie tanks, soldaten houden de wacht. De middenstanders houden het bij stokken om eventuele plunderaars op afstand te houden. De patrouilles worden opgevoerd als om 18 uur de avonklok ingaat.
Veel Nederlanders balen vooral van het ongemak. Getrud Deen uit Lutjebroek heeft het gevoel met haar kinderen van 19 en 24 jaar oud vast te zitten. "Ze kunnen nu niet uitgaan"..
In de hotels hangen briefjes dat het afgeraden wordt na de schemer de deur uit te gaan. "We blijven voor onze veiligheid dan ook maar binnen", zegt Getrud.
De meeste Nederlanders staan overigens bij een eventueel negatief reisadvies niet te trappelen om naar huis te gaan.
lekker tochquote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
Toch wel handig zo een webcam.
Zag dochter en kleindochter in hotel in Uruqua...![]()
Even bijkletsen...
't Was wel een grappige typoquote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha, ja dus, ik heb eigenlijk best een leuke baan.
Even een editje doen
Ja, wel jammer dat we die honderd mensen niet langzaam dood hebben zien gaanquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
Toch mooi, deze moderne tijd waarin revolutions are being televized.
Tsja, wij gaan ook gewoon door met de dingen die we graag willen doen hèquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnen
Getrud is dus eigenlijk wel een toepasselijke naamquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Egypte staat op zijn kop en deze mensen balen dat ze niet uit kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |