Het is vrij oppervlakkig natuurlijk. Zeker voor de kenners. Echter, ik vond het wel boeiend om te zien dat er ontwikkelingen plaatsvinden die niemand voor mogelijk hield. Ik denk dat het gros van de mensen het idee heeft dat handel nog steeds plaatsvindt op menselijk niveau. Dat is dus niet alleen meer zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:24 schreef Rejected het volgende:
Vond het niet echt een boeiende documentaire. Alleen wel leuk dat ze langs die gebouwen reden en dat met die stok inderdaad.
Maar was behoorlijk oppervlakkig zoals Flyguy al aangaf.
Verhip, zo had ik het nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:05 schreef JuliánCarax het volgende:
Ik vond het verhaal over de herkomst van het woord "Stock" wel erg interessant.
Mooi verhaal en lekker Nederlands, stok
Hier op [AEX] ziten de meeste er toch al wel een beetje in en HFT is derhalve reeds vaak genoeg aan bod gekomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef JuliánCarax het volgende:
[..]
Het is vrij oppervlakkig natuurlijk. Zeker voor de kenners. Echter, ik vond het wel boeiend om te zien dat er ontwikkelingen plaatsvinden die niemand voor mogelijk hield. Ik denk dat het gros van de mensen het idee heeft dat handel nog steeds plaatsvindt op menselijk niveau. Dat is dus niet alleen meer zo.
Het gaat ook over het achter de feiten aan rennen van de beurskoersen. Dat de S&P niet op alle handelsplaatsen synchrooon loopt/liep .quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb de docu nog niet gezien maar gaan ze het alleen over die flashcrash hebben of ook over dat frontrunning van GS
Ja, maar er is ook nog zoiets als 'de rest van Nederland' dat ook de mogelijkheid heeft TV te kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hier op [AEX] ziten de meeste er toch al wel een beetje in en HFT is derhalve reeds vaak genoeg aan bod gekomen.
lolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Verhip, zo had ik het nog niet gezien
Dat was dan ook mijn antwoord op Flyguy die het vrij oppervlakkig vondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef JuliánCarax het volgende:
[..]
Ja, maar er is ook nog zoiets als 'de rest van Nederland' dat ook de mogelijkheid heeft TV te kijken
Twee zielen, één gedachtequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat was dan ook mijn antwoord op Flyguy die het vrij oppervlakkig vond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |