bronquote:Jack Wouterse heeft een schokkende onthulling gedaan. De acteur was 25 jaar lang verslaafd aan cocaïne.
Dit heeft de acteur verteld in het programma 24 Uur Met, dat maandag wordt uitgezonden.
”Ik ben heel verslavingsgevoelig. Ik ben ook werkverslaafd. Ik heb ook coke gebruikt. Je bent alleen met jezelf bezig en wordt paranoïde."
"Hoe dat gegaan is? Het overkomt je. Het zijn vrienden die me hebben geholpen. Peter Paul Muller maakte zich echt zorgen om me."
Vorig jaar is de acteur na jaren te hebben gebruikt, gaan afkicken in Schotland. "Het was hel voor mij. Slapen met mensen op een kamer die ook aan het afkicken zijn. We mochten niets... Ik ben Jack en ik ben verslaafd, de rest van mijn leven."
50 euro voor een gram. En nee ik ben niet aan de cokequote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
50 euro voor een gram. En nee ik ben niet aan de coke
Gelul.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
Wel kut. En een verslaving heb je voor het leven. Of je gebruikt is alleen een keuze.
Niks geen gelul.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:24 schreef BYM het volgende:
[..]
Gelul.
Op heroine na zit elke verslaving voor 95% tussen je oren.
De overige 5% is gewenning, of liever gezegd ontwenning.
Maar enkelt bij heroine levert dat zoveel fysieke problemen op door of liever gezegd dankzij de endorfine klier.
Dat is dan ook het probleem....het blijft trekken en de verleiding om weer te beginnen als het je bijvoorbeeld tegen zit blijft er wel. Kijk maar naar alcoholisten, die zeggen zelf dat ze de rest van hun leven alcoholist blijven ook al drinken ze nooit weer.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:24 schreef BYM het volgende:
[..]
Gelul.
De overige 5% is gewenning, of liever gezegd ontwenning.
Maar enkelt bij heroine levert dat zoveel fysieke problemen op door of liever gezegd dankzij de endorfine klier.
Klopt ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is dan ook het probleem....het blijft trekken en de verleiding om weer te beginnen als het je bijvoorbeeld tegen zit blijft er wel. Kijk maar naar alcoholisten, die zeggen zelf dat ze de rest van hun leven alcoholist blijven ook al drinken ze nooit weer.
Daarom heet het ook geestelijke verslavingquote:Op zondag 30 januari 2011 03:24 schreef BYM het volgende:
[..]
Gelul.
Aardig fortuin aan uitgegeven dan..quote:Op zondag 30 januari 2011 04:23 schreef Ole het volgende:
Heftig. Vriend weet ik is al vanaf zijn 16e ongeveer aan de Coke.. Heeft nog steeds de illusie dat ie denkt dat niemand het merkt...
(nu 46 for the record)
Zeker! al snel gemiddeld 100 gulden en later euro per week. En dan heb ik de drank nog niet eens meegerekend.quote:Op zondag 30 januari 2011 04:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Aardig fortuin aan uitgegeven dan..
Gelukkig maken wij niks op aan drank olequote:Op zondag 30 januari 2011 04:33 schreef Ole het volgende:
Maar ben voor mezelf blij dat ik geen contact meer heb met deze persoon.
He nee bah! Drank, moet er niet aan denken ±Xquote:Op zondag 30 januari 2011 05:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig maken wij niks op aan drank ole
Waar haal je die feiten vandaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks geen gelul.
Van de mensen die zich echt moet laten behandelen aan een bepaalde drug/drugs krijgt 80% op zeker moment een terugval in min of meerdere mate.
Sommigen zelfs als ze 20 jaar gestopt zijn.
Vandaar mijn stelling een verslaving heb je voor het leven alleen je kunt zelf kiezen of je er aan toe wilt geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |