Lol dat is best wel ongezondquote:Op zondag 30 januari 2011 03:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijne staat over de 72 uur
Lanparty met muziek ftw.
Zolang slapen?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijne staat over de 72 uur
Lanparty met muziek ftw.
Wat is het nou? Een eenhoorn of een eekhoorn?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:20 schreef Zokunen het volgende:
3 dagen 24/7 in bed liggen, jij bent een eenkhoorn met winterslaapstoornissen!
Een kruising waarschijnlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 03:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is het nou? Een eenhoorn of een eekhoorn?
Ik had wat in te halenquote:
Bijna non stop jaquote:
Eekhoornquote:Op zondag 30 januari 2011 03:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is het nou? Een eenhoorn of een eekhoorn?
Schandalig!!quote:Op zondag 30 januari 2011 03:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had wat in te halen
[..]
Bijna non stop ja
Oh okquote:
5 dagen wakker, gedeeltelijk onder invloed. Succes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zelfs dan lukt het me nietquote:Op zondag 30 januari 2011 03:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
5 dagen wakker, gedeeltelijk onder invloed. Succes.
quote:Op zondag 30 januari 2011 03:25 schreef Huppelmuts het volgende:
EZ!!!Zonder de spoiler te openen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spuug in je kut.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Open hem eensquote:Op zondag 30 januari 2011 03:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonder de spoiler te openen:
Ik spuug in je kut,
Nah, ik ken je langer dan vandaag,quote:
Open nou maar staat meer inquote:Op zondag 30 januari 2011 03:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik ken je langer dan vandaag,
Ging met lui om die toentertijd vanaf kerstavond to nieuwjaarsdag strak stonden, die hebben daarna idd ook veel geslapenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
5 dagen wakker, gedeeltelijk onder invloed. Succes.
Babequote:
Ben ik de enige die die periode met bar weinig slaap is doorgekomen ofzoquote:Op zondag 30 januari 2011 03:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ging met lui om die toentertijd vanaf kerstavond to nieuwjaarsdag strak stonden, die hebben daarna idd ook veel geslapen
Ezjequote:Op zondag 30 januari 2011 03:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wtf, er draait ook nog iemand____
Motje?quote:
Je hebt net alle gitaar herrie gemist, nu draait hij echte muziekquote:Op zondag 30 januari 2011 03:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wtf, er draait ook nog iemand____
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 03:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moeten jullie niet uitgaan of slapen?
Nou jaquote:
Say again?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je hebt net alle gitaar herrie gemist, nu draait hij echte muziek
quote:
Huppel weet zijn playlist beterquote:
In die rap zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 03:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde vandaag jouw nick soort van in een liedje
De rap werd nog soort vans peciaal voor mij gedraaidquote:Op zondag 30 januari 2011 03:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In die rap zeker
Die ik nog niet gehoord heb
quote:
Heus nietquote:Op zondag 30 januari 2011 03:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Huppel weet zijn playlist beter
Maar metallica onder andere
In de uitzending? In de zin van praten? Of je tieten laten zien?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rap werd nog soort vans peciaal voor mij gedraaid![]()
Ik was weer in de uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |