PGR.. wat is er lieffie??quote:
pak een extra deken!quote:
Omdat je ligt te malen wss, ik was om kwart over 7 al wakkerquote:Op zondag 30 januari 2011 08:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom ben ik nu al wakker
quote:Op zondag 30 januari 2011 08:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat je ligt te malen wss, ik was om kwart over 7 al wakker
Niet over mij mag ik hopen?quote:Op zondag 30 januari 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik was ook al steeds wakker geworden
En weer veel gedroomd al weet ik niet meer wat
Goedemorgen martquote:Op zondag 30 januari 2011 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
107 nog? Ik dacht dat ik er 50 had of zo.
[..]
Ook daar weer vermeld.
Ik weet niet meer precies, maar als jij er in zat dan had ik het onthoudenquote:Op zondag 30 januari 2011 08:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet over mij mag ik hopen?
Ik droom bijna nooit
quote:Op zondag 30 januari 2011 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen mart![]()
[..]
Ik weet niet meer precies, maar als jij er in zat dan had ik het onthouden
Je droomt iedere nacht, maar jij onthoudt ze dan nooitIk word erg vaak tussendoor wakker en dan onthoud ik ze gemakkelijker...
pgrquote:
Goedemorgen Marijkequote:Op zondag 30 januari 2011 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen mart![]()
[..]
Ik weet niet meer precies, maar als jij er in zat dan had ik het onthouden
Je droomt iedere nacht, maar jij onthoudt ze dan nooitIk word erg vaak tussendoor wakker en dan onthoud ik ze gemakkelijker...
Nee, heb ik ook wel eens. Dat je ineens in een situatie zit die je wel heel bekend voorkomt, maar je kan je niet herinneren dat je daar eerder bent geweestquote:Op zondag 30 januari 2011 09:02 schreef pgrferrari het volgende:
Soms droom ik, en dan herken ik die droom later in het echte leven
Klinkt stom hè?
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook wel eens. Dat je ineens in een situatie zit die je wel heel bekend voorkomt, maar je kan je niet herinneren dat je daar eerder bent geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |