Hoe krijgen jullie het voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:43 schreef TippieTop het volgende:
» Er is al 138 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
He bah, had net op de wc eend gepoept en vroeg mij af of het al in klb stond, zonde om een nieuwe topic te openen
Je zou wel gek zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:24 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Wij komen uit onze zolderkamer om fatsoenlijk te eten, ipv chips en cola tijdens het WoW'-en
Nee, dit was jij gewoon.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:43 schreef Samcali het volgende:
Ik zat een paar dagen geleden te schijten, en moest tegelijkertijd pissen. Na afloop stond ik op, en zag tot mijn schrik dat er minstens een halve liter pis op de vloer lag. Had ik zonder het in de gaten te hebben tussen de pot en de bril door gezeken
Oke, ik dacht al vrouwen poepen toch nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef Samcali het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn reactie, ik ben een vrouw. Maar mijn vriend gebruikt mijn account soms om te reageren. Daarom lijkt de reactie soms raar omdat in het profiel staat dat ik een vrouw ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |