SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
![]()
![]()
Helemaal niet.
Je hebt de lag tussen client en server. Je hebt de lag, of latency, tussen je xbox en je scherm en tussen de input van het scherm en het uiteindelijke beeld op je scherm. Ook tussen je controller en je xbox. etc..![]()
Leer engelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:41 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
Helemaal niet.
Je hebt de lag tussen client en server. Je hebt de lag, of latency, tussen je xbox en je scherm en tussen de input van het scherm en het uiteindelijke beeld op je scherm. Ook tussen je controller en je xbox. etc..
Roll with the fastest
Je snapt het echt niet hequote:![]()
![]()
De oorzaak van lag kan verschillend zijn, maar het is beide lag.. periodRoll with the fastest
omg.. lag is latency , nogmaals leer engels..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:11 schreef KoningStoma het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=lag+lantency
Roll with the fastest
Ok, wees maar stil.. als je auto's zoek typ je zeker ook cars+vehicelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:18 schreef KoningStoma het volgende:
GVD man lees mijn post nog eens. Dat zeg ik toch
Roll with the fastest
Ik vroeg me af waarom je mij aanraadde om engels te leren. Aangezien lag en latency de enige engelse woorden waren die ik gebruikte maakte ik er een mooi linkje van, zodat jij niet teveel moeite hoefde te doen.![]()
Ik raad je dat aan omdat lag vertraging betekend, of het nou tussen controller en xbox of tussen beeld en xbox is. of zelfs tussen client en server. het is allemaal vertraging en dus lag. met de vriendenlijke groeten en tot de volgende keerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vroeg me af waarom je mij aanraadde om engels te leren. Aangezien lag en latency de enige engelse woorden waren die ik gebruikte maakte ik er een mooi linkje van, zodat jij niet teveel moeite hoefde te doen.
Roll with the fastest
Loop niet zo moeilijk te doen joh! Stoma heeft het toch over allemaal verschillende soorten "lags", tussen controller en Xbox, Xbox en scherm enz. Tuurlijk uiteindelijk vormt dit dus bij elkaar opgeteld 1 grote lag maar Stoma verdeeld het gewoon onder in de verschillende lags die er zijn, begrijp je dat niet?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:27 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik raad je dat aan omdat lag vertraging betekend, of het nou tussen controller en xbox of tussen beeld en xbox is. of zelfs tussen client en server. het is allemaal vertraging en dus lag. met de vriendenlijke groeten en tot de volgende keer![]()
Je kan de vertraging die je beeldscherm heeft niet optellen bij die van je spel. Die twee hebben compleet andere oorzaken en consequenties.
[ Bericht 4% gewijzigd door KoningStoma op 30-01-2011 05:40:40 ]![]()
Tuurlijk zijn er meerdere soorten vertragen.
*Fsmxi gaat hier komen vanuit een heel andere insteek.
Stel ik moet ergens om 10 uur zijn en moet daarvoor om 9 uur in de bus stappen. Als ik me verslaap, moet ik een half uur wachten op de volgende bus. Als de bus 10 minuten later op komt dagen, kan ik dan pas weg. 2 vormen van vertraging die niet gelijk zijn.
Anyway, MP5K+extended mags+lightweight+steady aim+marathon = beastmode.![]()
Jep met rapid fire en lightweigt of scavenger speelt het ook goddelijk!quote:Op zondag 30 januari 2011 00:39 schreef Fsmxi het volgende:
Stel ik moet ergens om 10 uur zijn en moet daarvoor om 9 uur in de bus stappen. Als ik me verslaap, moet ik een half uur wachten op de volgende bus. Als de bus 10 minuten later op komt dagen, kan ik dan pas weg. 2 vormen van vertraging die niet gelijk zijn.
Anyway, MP5K+extended mags+lightweight+steady aim+marathon = beastmode.![]()
MP5Kquote:Op zondag 30 januari 2011 00:39 schreef Fsmxi het volgende:
Anyway, MP5K+extended mags+lightweight+steady aim+marathon = beastmode.een paintballgun is het, niks meer
dit klopt inderdaad. de ene zorgt ervoor dat je poppetje net iets later begint te schieten dan dat jij hem dat commando geeft, en de andere soort lag is gewoon compleet spelverneukendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
Je kan de vertraging die je beeldscherm heeft niet optellen bij die van je spel. Die twee hebben compleet andere consequenties.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Is vroege ochtend ook goed genoeg?quote:Op zondag 30 januari 2011 05:41 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zijn er hier niet meer nachtbrakers? huh?![]()
![]()
ik ben wel een nachtbraker.quote:Op zondag 30 januari 2011 05:41 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zijn er hier niet meer nachtbrakers? huh?
maar dan hang ik gewoon boven de plee en ga ik niet gamen![]()
Kwam rond 00:30 thuis en heb nog paar uurtjes gegamed, was niemand onlinequote:Op zondag 30 januari 2011 05:41 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom zijn er hier niet meer nachtbrakers? huh?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: