Ohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik sta dan niet alleen in de winkel, de slager zelf is er, er is nog een vrouw die het zelfde doet als ik en er staat nog iemand achter om af te wassen.
Vandaag was mijn 3de werkdag![]()
Bevalt het je een beetje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik sta dan niet alleen in de winkel, de slager zelf is er, er is nog een vrouw die het zelfde doet als ik en er staat nog iemand achter om af te wassen.
Vandaag was mijn 3de werkdag![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhKomt helemaal goed joh
Is het leuk?
Jah het bevalt mij prima en het is echt leuk werk. Ik maak alleen een boel fouten.quote:
Zo'n naar gevoel had ik gisteren ook na mijn chicken kormaquote:
Busdeurrubbersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle pakt de zweepjes![]()
![]()
Op je 3e dag is dat echt niet gek hoor, je moet er gewoon nog wat handigheid in krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Jah het bevalt mij prima en het is echt leuk werk. Ik maak alleen een boel fouten.
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op je 3e dag is dat echt niet gek hoor, je moet er gewoon nog wat handigheid in krijgen
Ik gok jijquote:
Hier. Wie mot er verschoond worden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor ik POEPWaar is MPG als het over POEP gaat
nee maar ik ga wel jou smsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok jijWant jij gaat Muck hier niet voor wakker maken
jij blijft dus uit mijn huis!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het doe dan zijn ze op voor dat jij ze krijgt
jijzelfquote:
Mijn buik doet dat heel vaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik mijn hoofd er op leggen?Ik vind het leuk om naar buikgeluidjes te luisteren
Zo erg ben ik ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ik ga wel jou smsen
[..]
jij blijft dus uit mijn huis!
[..]
jijzelfje ruikt naar Maaswater
Nee hoor, ik ben net gedouchtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ik ga wel jou smsen
[..]
jij blijft dus uit mijn huis!
[..]
jijzelfje ruikt naar Maaswater
als het over eten gaat hoor ik van jou alleen maar: Lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ook weer niet hoor
hier staat het niet elke winter tot aan het zolderraamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben net gedoucht.
En daarbij, jij meurt net zo hard naar maaswater, of wou je soms beweren dat Rotterdam aan de Dommel ligt.
Zo te horen haal je dat nog wel inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
als het over eten gaat hoor ik van jou alleen maar: Lekker
Ja dat zal prima maar ben zelf ondervoed dus eerst ik en dan jij pas
Fijne avondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten. Want film- + vriendentijd.
Fijne avond lieverds, en tot later![]()
![]()
Bis Laterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten. Want film- + vriendentijd.
Fijne avond lieverds, en tot later![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |