Have fun! Wordt vast wel een mooi feestje, Go Back To The Zoo knalt altijd ongeacht waar ze staan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef justmattie het volgende:
Die TT![]()
Even eten, douchen en naar GBTTZ
douchen heb ik al gedaan, eten zit in t buikje, alleen nog ff toetje etenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef justmattie het volgende:
Die TT![]()
Even eten, douchen en naar GBTTZ
Zuipsequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef Allrounder het volgende:
Bodem is ook hier gelegd. Vanavond feestjeZin in!
Ah balen man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zuipse
Ik nog niet, zit nog in toetsweek, maar vrijdag een verjaardag![]()
.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:47 schreef Allrounder het volgende:
Kwam er vanmiddag pas achter dat dit de zanger van Voicst was.![]()
Weet niet kerel. Mediamarkt is tot 22:00 open, dus misschien dat ik daar nog even naar toe ga. Maar sluit niet uit dat ik The Godfather (74) ga kijken want ik vind het eigenlijk veel te koud buiten (bijna -8 voor het gevoel). Irish pub is ook neit verkeerd, maar ja dan moet je er wel uit.. waar blijft de lente/zomer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Allrounder het volgende:
Hans gaat ook nog knallen vanavond?!
je gaat gewoon op de bank zitten, piemel in de hand en dan de hele avond schreeuwen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet kerel. Mediamarkt is tot 22:00 open, dus misschien dat ik daar nog even naar toe ga. Maar sluit niet uit dat ik The Godfather (74) ga kijken want ik vind het eigenlijk veel te koud buiten (bijna -8 voor het gevoel). Irish pub is ook neit verkeerd, maar ja dan moet je er wel uit.. waar blijft de lente/zomer.
Kan dat bij die film? Dan blijft er weinig over want dat ding duurt 3 uur ofzo. Damnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je gaat gewoon op de bank zitten, piemel in de hand en dan de hele avond schreeuwen!
dat kan altijd! film of niet! je hebt alleen een bank en piemel nodig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan dat bij die film? Dan blijft er weinig over want dat ding duurt 3 uur ofzo. Damn.
Het is koud idd. Gister nacht ook -9quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet kerel. Mediamarkt is tot 22:00 open, dus misschien dat ik daar nog even naar toe ga. Maar sluit niet uit dat ik The Godfather (74) ga kijken want ik vind het eigenlijk veel te koud buiten (bijna -8 voor het gevoel). Irish pub is ook neit verkeerd, maar ja dan moet je er wel uit.. waar blijft de lente/zomer.
yo! en wat zijn jouw plannen voor vanavond?quote:
Das mooi man!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het is koud idd. Gister nacht ook -9![]()
![]()
Maar het was het waard.
Paar pilsjes drinken, waarschijnlijk nog 1 a 2 eps van hawaii 5 o kijken en optijd slapen, morgenvroeg om 7 uur werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yo! en wat zijn jouw plannen voor vanavond?
Om 07:00 op zondag. Dat is kud!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Paar pilsjes drinken, waarschijnlijk nog 1 a 2 eps van hawaii 5 o kijken en optijd slapen, morgenvroeg om 7 uur werken.
I knowquote:
en vannacht mag je hier posten wie er leuker isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef justmattie het volgende:
En ik ga dus de tweede fok!ker uit de 3FM reeks meeten
Gister Cindy, vandaag Rocky
Hoe was Cindie in het echt ?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef justmattie het volgende:
vrouwelijk, blond en sprankelend (denk ik!)quote:
Hoef ik niet over na te denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vannacht mag je hier posten wie er leuker is
ik zit nog ff DWDD van gisteren te kijken, met GBTTZ!
Dat houd ik lekker voor mezelfquote:
Ze ziet er spontaan uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrouwelijk, blond en sprankelend (denk ik!)
vooroordelen heb je!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoef ik niet over na te denken
ja mattie, laten we eens over cindy's bips roddelen!quote:
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja mattie, laten we eens over cindy's bips roddelen!
Mag je inderdaad ook best trots op zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ook een eigenschap die ik mezelf graag toe ken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, GBBTZ spelen ook wat korte covers in DWDD gisteren....Ben je geil of wil je n koekje, leipe mocro flavour
Tot zo !quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:34 schreef Allrounder het volgende:
Ik ben er van door. Fijne avond/ nacht nog allemaal!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef justmattie het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Tot vannacht!
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
ah, mattie is al van huis zie ik...dan moet ik ook maar eens gaan!
fijne avond iedereen en lief zijn voor elkaar! en niet over me roddelen want ik lees alles terug
Hey DJ!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef justmattie het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Tot vannacht!
Veel plezier jullie!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
ah, mattie is al van huis zie ik...dan moet ik ook maar eens gaan!
fijne avond iedereen en lief zijn voor elkaar! en niet over me roddelen want ik lees alles terug
Hey DJ!
Ze is goed bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zie ik dat Annemieke aan de pizza zit in de studio.
Wel mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind stiekum alle platen van KoL op elkaar lijken
oh ik heb wat gemist.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef justmattie het volgende:
Nee, ik geloof het niet. Ik begrijp dat 't niet zo is?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je ooit weleens de live versie gehoord van haar op Lowlands
Allang!! Heb even een filmpje gekeken, had er eindelijk de rust voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |