M'n moeder had een eierstok achter de deur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:47 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Vertel me eens hoe jij via die constructie bent onstaan ?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef Matong35 het volgende:
Tong, ik heb hier eens rond gekeken en ik vind het ronduit belachelijk hoe jij je hier gedraagd
Hier praten we nog over
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef Matong35 het volgende:
Tong, ik heb hier eens rond gekeken en ik vind het ronduit belachelijk hoe jij je hier gedraagt
Hier praten we nog over
Ma je zou je LOI cursus Nederlands eerst afronden voor je internet nam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef Matong35 het volgende:
Tong, ik heb hier eens rond gekeken en ik vind het ronduit belachelijk hoe jij je hier gedraagd
Hier praten we nog over
BazenUIquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
Fuck... Zij moet vast nóg meer pissen...
Ze heeft wel meer genomen dan het internet denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma je zou je LOI cursus Nederlands eerst afronden voor je internet nam.
Er is een documentaire in de maak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
Fuck... Zij moet vast nóg meer pissen...
Hoe durf je me belachelijk te maken voor al je "vrienden"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma je zou je LOI cursus Nederlands eerst afronden voor je internet nam.
Idd, ze zei vanmiddag nog dat ze jou niet serieus neemt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer genomen dan het internet denk ik.
Ik neem haar wel hoor. Als ze haar tanden uitdoet tenminste.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd, ze zei vanmiddag nog dat ze jou niet serieus neemt.
Wees blij dat SCH niet meer post. Die werd vanachteren serieus genomen moeke.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Matong35 het volgende:
[..]
Hoe durf je me belachelijk te maken voor al je "vrienden"
Ze krijgt nog wisselgeld van je.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik neem haar wel hoor. Als ze haar tanden uitdoet tenminste.
Ik heb gewoon nog een normaal goed gebit, ik vind het niet prettig dat jullie mij zo belachelijk maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik neem haar wel hoor. Als ze haar tanden uitdoet tenminste.
Familiekwaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:03 schreef Matong35 het volgende:
ik vind het niet prettig dat jullie mij zo belachelijk maken.
Heel de familie van Tong hangt aan de lippen van Jan Jaap van der Wal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:04 schreef Trollscience het volgende:
T80 heeft een gespleten persoonlijkheid?
Weer eens een briljante post van SuperwormJim.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |