Hey Toekquote:
Smakelijk!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een tas gescored![]()
Zo tof
En een nieuw dekbedovertrek, was ook weer eens nodig
Met bloemetjes
Als ie gewassen is pas, anders stinkt iequote:
Ik eet meequote:
Maar leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ie gewassen is pas, anders stinkt ie
[..]
Ik eet mee![]()
nu ik rustig op de bank zit met mijn Toektop en beetje zit te gamen op FB en Muck lekker in de keuken is voel ik me absoluut beter dan vanmiddagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey ToekVoel jij je weer wat beter dan?
verrassingsmenu, werd zo de keuken uit gegooid!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
Wat is Muck aan het koken dan? Scheelt mij weer inspanningen in de keuken.
Je mag dr gratis afhalen, bij Toek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil. Doe mij ook zo'n vriendin.
Liebchenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Shoppen bij de Action met STIk voel me weer een stuk vrolijker
![]()
Ik heb douchegel, zeeppompje, handzeep (2x), schaaltje (paars van buiten, roest vrij staal van binnen), een paarse wasmand, dekbed overtrek, m&m's en dan die tasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar leuk
Wat heb je nog meer?
Fijn dat je je beter voeltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu ik rustig op de bank zit met mijn Toektop en beetje zit te gamen op FB en Muck lekker in de keuken is voel ik me absoluut beter dan vanmiddag
Thnx for asking
Liebchen!quote:
Eet smakelijk!quote:
quote:
quote:
Eet smakelijk!quote:
Eetse toekquote:
Dat is best wel veel wat je gehaald hebtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb douchegel, zeeppompje, handzeep (2x), schaaltje (paars van buiten, roest vrij staal van binnen), een paarse wasmand, dekbed overtrek, m&m's en dan die tasEcht vet veel geshopt
Voor 23 euro nog wat uiteindelijk, want had nog een tegoedbon van 4.70 ofzo
![]()
[..]
Fijn dat je je beter voeltWel om jezelf denken he?
Show it to mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb douchegel, zeeppompje, handzeep (2x), schaaltje (paars van buiten, roest vrij staal van binnen), een paarse wasmand, dekbed overtrek, m&m's en dan die tasEcht vet veel geshopt
Voor 23 euro nog wat uiteindelijk, want had nog een tegoedbon van 4.70 ofzo
![]()
[..]
Fijn dat je je beter voeltWel om jezelf denken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |