Byequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ga de tafel even dekken en LL bellen voor een kom snert
tossow
Ben bijna weer in Zwollequote:
jij hebt mijn telefoonnummer heul niequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ga de tafel even dekken en LL bellen voor een kom snert
tossow
oh dan is het in amersfoort overstappen en dan in hoorn kersenvlaai uitstappenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben bijna weer in Zwollede beschaving nadert
Tisda?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Gaat de snert rage weer beginnen?
Snert TT's, snert smileys, allesquote:
Weer beginnen? Snert never diedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Gaat de snert rage weer beginnen?
Hoop het nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snert TT's, snert smileys, alles
* MPG schuift snel aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gehaktballen op brood en snert
V-v-v-voor m-m-mij toch welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Er is echt niet genoeg voor jullie hoor
Snertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snert TT's, snert smileys, alles
oh echt niet? he wat jammer nouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom niet echt naar Hoorn hoor ll![]()
Maar bij Mart moet er wel Snert zijn vogelende week
Dan tweet ik jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt mijn telefoonnummer heul nie![]()
![]()
Frietjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij woont thuis, ik neem aan dat er wel voor je gekookt wordt
Jij wordt ook al regelmatig horizontaal de keuken uitgeflikkerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan tweet ik jeook goed.
Ruikt inmiddels erg lekker vanuit de keuken maar ik mag er nog niet in
Much verdedigt haar recht dus goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan tweet ik jeook goed.
Ruikt inmiddels erg lekker vanuit de keuken maar ik mag er nog niet in
komt nog een dag dat ik op de eerste hulp beland als ik alleen maar wat te drinken wens te pakkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wordt ook al regelmatig horizontaal de keuken uitgeflikkerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |