Probeer eens een aardige jongen... die flikt je niet zo'n dingen.quote:Op zondag 12 september 2004 17:35 schreef Lemoentje het volgende:
Jaa idd ik val op klootzakken maar wat doe ik eraan. Ik kan hem ook niet negeren want hij blijft me lastig vallen met smsjes belletjes mailtjes enzoveurt! Maar trug krijgt hij me dit keer zo wie zo niet. Heb van het begin af aan ook al gezegt tegen hem dat ie er spijt van gaat krijgen hij heeft er alleen wel lang de tijd voor nodig gehad om dit te beseffen. Hopelijk heeft ie net zoveel pijn als wat ik heb gehad!!
Als je verliefd wordt op iemand anders kijk je nooit meer naar hem om.quote:Op zondag 12 september 2004 18:25 schreef Lemoentje het volgende:
zou zo graag willen dat men gevoel weg zou zijn voor hem.
Zijn geen leuke jongens in mijn omgevingquote:Op zondag 12 september 2004 18:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je verliefd wordt op iemand anders kijk je nooit meer naar hem om.![]()
Mail kan je blokkeren, sms wissen en telefoontjes kan je wegdrukken, of gewoon een nieuw nummer nemen. Zeg dus niet dat je hem niet kan negeren, ik denk eerder dat je het niet wil of niet sterk genoeg bent om hem te negeren.quote:Op zondag 12 september 2004 17:35 schreef Lemoentje het volgende:
Jaa idd ik val op klootzakken maar wat doe ik eraan. Ik kan hem ook niet negeren want hij blijft me lastig vallen met smsjes belletjes mailtjes enzoveurt! Maar trug krijgt hij me dit keer zo wie zo niet. Heb van het begin af aan ook al gezegt tegen hem dat ie er spijt van gaat krijgen hij heeft er alleen wel lang de tijd voor nodig gehad om dit te beseffen. Hopelijk heeft ie net zoveel pijn als wat ik heb gehad!!
Waar woon je?quote:Op maandag 13 september 2004 11:58 schreef Lemoentje het volgende:
[..]
Zijn geen leuke jongens in mijn omgeving![]()
haha, ik sta zelf ook te kijken, staat dit topic ineens omhoog, kon me niet eens meer herinderen dat ik hem ooit geopend had.quote:Op zondag 12 september 2004 15:24 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nee die kick is juist tof! Ik ben benieuwd hoe tumtum zich er nu over voelt!
Och, ik heb exjes waar ik nooit meer wat van hoor en van wens te horen, en ik heb er een paar waar ik nog regelmatig goed contact mee heb.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:38 schreef Lemoentje het volgende:
Is alleen maar beter als je nix meer van je ex hoort!
Mooi! Dus het gaat primaquote:Op maandag 13 september 2004 20:23 schreef TumTum het volgende:
[..]
haha, ik sta zelf ook te kijken, staat dit topic ineens omhoog, kon me niet eens meer herinderen dat ik hem ooit geopend had.
nou ja, ondertussen is het desbetreffende meisje 1 van mn weinige exjes waar ik nog regelmatig goed contact mee gehad heb, na ruim een jaar niks meer van haar gehoord te hebben.
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 juni 2002 15:36 schreef amaranta het volgende:
(en vind je een meisje dat wel lief is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |