abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21905572
Jaa idd ik val op klootzakken maar wat doe ik eraan . Ik kan hem ook niet negeren want hij blijft me lastig vallen met smsjes belletjes mailtjes enzoveurt! Maar trug krijgt hij me dit keer zo wie zo niet. Heb van het begin af aan ook al gezegt tegen hem dat ie er spijt van gaat krijgen hij heeft er alleen wel lang de tijd voor nodig gehad om dit te beseffen. Hopelijk heeft ie net zoveel pijn als wat ik heb gehad!!
pi_21905848
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:35 schreef Lemoentje het volgende:
Jaa idd ik val op klootzakken maar wat doe ik eraan . Ik kan hem ook niet negeren want hij blijft me lastig vallen met smsjes belletjes mailtjes enzoveurt! Maar trug krijgt hij me dit keer zo wie zo niet. Heb van het begin af aan ook al gezegt tegen hem dat ie er spijt van gaat krijgen hij heeft er alleen wel lang de tijd voor nodig gehad om dit te beseffen. Hopelijk heeft ie net zoveel pijn als wat ik heb gehad!!
Probeer eens een aardige jongen... die flikt je niet zo'n dingen.
Als je terug gaat houd je alleen jezelf voor de gek, want hij heeft je al 2 keer pijn gedaan, een 3de keer zal het hem ook weinig schelen.
pi_21905949
Ach, als je pas 3 maanden een "relatie" hebt, kom je er wel gauw overheen hoor

Al is het toch wel vervelend ja....
Sterkte!
pi_21906748
Ja maar niet als je 2 jaar een relatie hebt gehad. Maar goed ik heb mezelf er ook al aardig van weten te overtuigen dat het beter is om het niet te doen maar zou zo graag willen dat men gevoel weg zou zijn voor hem.
pi_21907042
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:25 schreef Lemoentje het volgende:
zou zo graag willen dat men gevoel weg zou zijn voor hem.
Als je verliefd wordt op iemand anders kijk je nooit meer naar hem om.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21908344
cool onderschrift dude..................... seriously!!!!!!!!!!!
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_21908454
je zegt het zelf al, hij is niet goed voor je en je bent beter af zonder hem. luister dan vooral naar jezelf en je gezonde verstand.
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_21909015
Yeh you're right
pi_21920271
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:37 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Als je verliefd wordt op iemand anders kijk je nooit meer naar hem om.
Zijn geen leuke jongens in mijn omgeving
pi_21920318
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:35 schreef Lemoentje het volgende:
Mail kan je blokkeren, sms wissen en telefoontjes kan je wegdrukken, of gewoon een nieuw nummer nemen. Zeg dus niet dat je hem niet kan negeren, ik denk eerder dat je het niet wil of niet sterk genoeg bent om hem te negeren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21922378
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:58 schreef Lemoentje het volgende:

[..]

Zijn geen leuke jongens in mijn omgeving
Waar woon je?

Mwah, verliefd worden gebeurt plotseling, op iemand die je nog niet kende of niet had verwacht.
Komt wel, als je het (jezelf) toelaat op dat moment.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21928254
Nee ben idd niet echt sterk genoeg geweest om hem te negeren maar ja dat komt omdat ie zei dat het erg slecht met hem ging.

Ja ik word alleen niet zo heel snel verliefd ik denk dat je onbewust toch wel gaat vergelijken wat die nieuwe persoon heeft en wat men ex had. Ik weet wel dat het niet voor niks uit is gegaan maar op de een of andere manier blijft hij in men hoofd hangen en val ik gewoon op dat soort jongens. Raar is dat eigenlijk dat je op jongens kan vallen waarvan je eigenlijk wel weet dat ze niet goed voor je zijn.
  maandag 13 september 2004 @ 20:23:53 #63
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_21930961
quote:
Op zondag 12 september 2004 15:24 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Nee die kick is juist tof! Ik ben benieuwd hoe tumtum zich er nu over voelt!
haha, ik sta zelf ook te kijken, staat dit topic ineens omhoog, kon me niet eens meer herinderen dat ik hem ooit geopend had.

nou ja, ondertussen is het desbetreffende meisje 1 van mn weinige exjes waar ik nog regelmatig goed contact mee gehad heb, na ruim een jaar niks meer van haar gehoord te hebben.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_21950349
Is alleen maar beter als je nix meer van je ex hoort!
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:25:25 #65
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_21954114
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:38 schreef Lemoentje het volgende:
Is alleen maar beter als je nix meer van je ex hoort!
Och, ik heb exjes waar ik nooit meer wat van hoor en van wens te horen, en ik heb er een paar waar ik nog regelmatig goed contact mee heb.
Hangt er helemaal vanaf hoe jij en je (ex) tegenover de beslissing staat/stond om het uit te maken, of welke gevoelens er nog meespelen.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_21981272
Ja daar maak je een punt. Maar als het net uit is is het beter om een tijdje niks van elkaar te horen, tenminste in mijn situatie.
pi_21982650
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:23 schreef TumTum het volgende:

[..]

haha, ik sta zelf ook te kijken, staat dit topic ineens omhoog, kon me niet eens meer herinderen dat ik hem ooit geopend had.

nou ja, ondertussen is het desbetreffende meisje 1 van mn weinige exjes waar ik nog regelmatig goed contact mee gehad heb, na ruim een jaar niks meer van haar gehoord te hebben.
Mooi! Dus het gaat prima
pi_21986356
quote:
Op zaterdag 8 juni 2002 15:36 schreef amaranta het volgende:
(en vind je een meisje dat wel lief is)
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zegt hier dat zij niet lief was?
Lambo of Rekt
pi_21986398
Aaaaahhh kalverliefde.
pi_21986408
Ja, en als het kalf verdronken is dumpt men de kut, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')