Morgen?quote:
Dat wil ik zien!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef MissMSX het volgende:
Waarom krijg ik op NU.nl nou allemaal van die kuisheidsgordelbloesjesreclames van de Wehkamp?
Dat klinkt in theorie wel goedquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Same here... laat het maar weer eens 25 graden worden
Dat dacht ik ook. Morgen trainingsbroekendag.quote:
Morgen hardloopdagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Morgen trainingsbroekendag.
Ik zeg niks en pak vast de popcorn, OK?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Omg is dat voor vrouwen met lelijke tieten?
En waar doe je dat in?quote:
In een joggingbroekquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg niks en pak vast de popcorn, OK?
Het is een blouse met een broekje eraan, zodat deze beter blijft zitten als je 'm in je broek stopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Omg is dat voor vrouwen met lelijke tieten?
quote:
En dat is handig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
Het is een blouse met een broekje eraan, zodat deze beter blijft zitten als je 'm in je broek stopt.
Zit veel te veel stof aan de bovenkant... daar gaat het mij omquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een blouse met een broekje eraan, zodat deze beter blijft zitten als je 'm in je broek stopt.
*nomnomnom*quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samzz weet nog wel een mooi stuk grond om je broek te stoppen dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:46 schreef Evie het volgende:
Zit veel te veel stof aan de bovenkant... daar gaat het mij om
En ben niet van de dingen in broek stoppen.. tenzij ze hard zijn natuurlijk
Ik noem het niet voor niets een kuisheidsgordelblousequote:
Thnx! Denk dat ik maar rokjes ga dragen in dat geval!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samzz weet nog wel een mooi stuk grond om je broek te stoppen dan.
Hoe ga je eigenlijk naar het toilet met zo'n ding?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik noem het niet voor niets een kuisheidsgordelblouse
Maar deze discussie hebben we gisteren al gehad
Luier?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ga je eigenlijk naar het toilet met zo'n ding?
Ja.quote:
Oh, zo. Nou, dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Het is overigens gewoon een blouse he, dus de knoopjes kunnen open.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Zit veel te veel stof aan de bovenkant... daar gaat het mij om
En ben niet van de dingen in broek stoppen.. tenzij ze hard zijn natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |