Jaquote:
daar ben ik zo slecht in, ik kijk te weinig tv en films denk ikquote:
Ik de laatste tijd weer wat meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik zo slecht in, ik kijk te weinig tv en films denk ik
ik vind er niet zoveel meer aan aan de televisie en ik heb het te druk met de talentenjachtenquote:
Ken jij La Bella Maffia? Is op zich ook wel aardig, niet zo goed als GF enzo maar wel erg vermakelijk.quote:
Nope, ken ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ken jij La Bella Maffia? Is op zich ook wel aardig, niet zo goed als GF enzo maar wel erg vermakelijk.
Ik begin een beetje talentenjachten moe te wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind er niet zoveel meer aan aan de televisie en ik heb het te druk met de talentenjachten
de juistequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Symph wie heeft ZOrro verlaten? (mag ook per PM/DM of in spoiler als mensen het hier nog neit willen weten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Het boek is geweldig, de film wat minder uiteraardquote:
Boek ken ik ook niet. Met lezen ben ik heel erg van de WOII boeken in het Engelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Het boek is geweldig, de film wat minder uiteraard
Ja wel goed op het momentquote:
Symphquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee mars
Ik vind jouw UI nog steeds zooo gaaf
Kan me het helemaal voorstellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Boek ken ik ook niet. Met lezen ben ik heel erg van de WOII boeken in het Engels
Mij ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan me het helemaal voorstellen
WOII fascineert mij vreselijk.
Wat heb jij volgende week?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Symph
Ben nog steeds bezig met werk zoeken om het te kunnen realiseren
Heb zin in volgende week
GMTAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |