GMTAquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt uber smerig![]()
Oh, okee!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij mag rijdenIk ga brokken maken denk ik
Want mijn hoofd doet auw en mijn ogen zitten nog half dicht
En dat vind ik eigenlijk echt heel fijn
Kon bijna m'n bed niet uitkomen weer
Ik vind het dus heerlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt uber smerig![]()
wtf is karnemelkse saus?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het dus heerlijk, is wel een streek gerecht
Hoe nog anderhalf uurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, huishouden is klaar, alleen moet ik een nieuwe luiwagen kopen.
En nu hopen dat de post een beetje opschiet... ze hebben nog anderhalf uur om mijn bestelling van Bol.com te bezorgen.
Luiwagen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
En nu hopen dat de post een beetje opschiet... ze hebben nog anderhalf uur om mijn bestelling van Bol.com te bezorgen.
Doe rustig aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, okee!
Maar dat is niet voor 3 uur dan denk ik hoor![]()
Want ik moet nog douchen dus, en eten..en minder misselijk worden
Oh, echt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Saus van karnemelk, de saus is heerlijk, karnemelk zelf zo niet
Luiwagen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:42 schreef roeleke92 het volgende:
je moet is naar de receptie gaan en vragen of je iemand mag spreken van de 24 uurs ploeg de commandant.
en dan vragen of je kindje even op de foto mag met een wagen doen ze vast niet moeilijk over:)
De kazerne is toch 24 uur bemand beste is wel om in de ochtend te gaan
s middags zijn er vaak oefeningen en in de ochtend zijn ze mooi bezig op de kazerne met onderhoud aan de wagens en is er vaak tijd over.
Maar ik ga even mij eten maken
Tot zo!
Misschien moet je het anders maar een keertje etenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, echt?![]()
Dan nog lijkt het me smerig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |