abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92035283
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tjsa....wat nu?
:'( goede vraag

Ik vind persoonlijk dat er wel wat harder opgetreden mag worden dan "kom jij eens hier diplomaat!", maar ik ben dan ook aardig oorlogszuchtig.
deal with it
pi_92035357
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is een schending van de mensenrechten, en daar heb je je heel zeker niet bij neer te leggen.
Hebben ze de verdragen omtrent de mensenrechten eigenlijk wel erkend?
pi_92035384
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Het verstrekken van drugs aan de massa is een schending van de mensenrechten. :W
Sinds wanneer?
pi_92035449
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Amnesty International geschokt over executie
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
pi_92035515
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:52 schreef RTB het volgende:

[..]

:'( goede vraag

Ik vind persoonlijk dat er wel wat harder opgetreden mag worden dan "kom jij eens hier diplomaat!", maar ik ben dan ook aardig oorlogszuchtig.
tegen die diplomaat aan gaan lopen trappen lost natuurlijk al helemaal niks op, hij is niet diegene die het vonnis heeft uitgesproken, bovendien denk ik niet dat er ook maar iets bestaat wat Nederland zou kunnen doen of aanwenden waar Iran echt wakker van ligt. Het is gewoon zoals ik al zei...dit zal nog een paar dagen in de media zijn, maar daarna is mevrouw Bahrani toch echt weer vergeten en doet iedereen weer gewoon zijn ding.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92035551
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:56 schreef WhiteTiger1 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Amnesty International geschokt over executie
Had je een andere reactie verwacht?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92035574
quote:
Maar het is natuurlijk erg geloofwaardig. Een 45-jarige vrouw die conservatorium heeft gedaan gaat naar een van de ergste dictaturen ter wereld om drugs te smokkelen. En wat doet ze met een halve kilo drugs op zak, rechtstreeks op tienduizend politieman aflopen, wat ontzettend geloofwaardig |:( |:(. En zodra Nederland er iets van zegt, erkennen ze het wettelijke document niet, en voor dat we iets terug kunnen zeggen is ze via supersnelrecht opgehangen. Is die halve kilo drugs uiteindelijk in jouw bloed verdwenen?
Hier heb je een punt. Als de vrouw erin geluisd is dan is het een zeer kwalijke zaak, wat het waarschijnlijk ook is.

Desalniettemin, mocht deze vrouw schuldig zijn, zeer goede zaak dat drugscriminelen op deze manier aangepakt worden. Hoe harder, hoe beter.

quote:
Nee dat is vrije handel.
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Sinds de universele verklaring van de rechten van de mens. Hopelijk heb je geen juridisch document nodig om in te zien dat drugs de kanker van een samenleving is, voorbeelden in onze geschiedenis en in de huidige tijd genoeg.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_92035596
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Had je een andere reactie verwacht?
nee natuurlijk niet
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
pi_92035709
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef Observer86 het volgende:
Sinds de universele verklaring van de rechten van de mens. Hopelijk heb je geen juridisch document nodig om in te zien dat drugs de kanker van een samenleving is, voorbeelden in onze geschiedenis en in de huidige tijd genoeg.
Daarom legaliseren; heb je al die problemen ook niet. :) Het verbod op drugs is de kanker van een samenleving.
pi_92035824
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daarom legaliseren; heb je al die problemen ook niet. :)
Daarom executeren, dan ben je van al die problemen ook af.

Gelukkig doet de mening van een paar drugsverslaafden en junk-sympathisanten uit nederland er weinig toe op het wereldtoneel.

De Aziatische grootmachten krijgen steeds meer macht en laat hun visie nou haaks staan op die van jou. :W
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_92035886
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 12:06 schreef Doler12 het volgende:
Kan iemand niet de titel veranderen in: Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami om demonstratie? :r
Omdat je heel zeker weet dat het daarom ging :(
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_92035943
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Omdat je heel zeker weet dat het daarom ging :(
Ja dat weet ik zeker ja simpele ziel :W
pi_92036047
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Daarom executeren, dan ben je van al die problemen ook af.
Dankzij het verbod is deze vrouw nu dood.

quote:
Gelukkig doet de mening van een paar drugsverslaafden en junk-sympathisanten uit nederland er weinig toe op het wereldtoneel.
Kennelijk ben je niet zo op de hoogte van de ontwikkelingen op dat gebied. :) Drugs, kom op nou. #7
pi_92036119
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Het verstrekken van drugs aan de massa is een schending van de mensenrechten. :W

En gelukkig legt Iran zich daar niet zomaar bij neer.
het was dacht ik allang al bekend dat dat drugsverhaal verzonnen is, ze is erin geluisd, zocht alleen familie op en werd als demonstrante gezien, wrong time, wrong place
pi_92036133
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef speknek het volgende:

Maar het is natuurlijk erg geloofwaardig. Een 45-jarige vrouw die conservatorium heeft gedaan gaat naar een van de ergste dictaturen ter wereld om drugs te smokkelen.
Die dingen gebeuren:

Hij was de eerste Europeaan die in Singapore ter dood werd gebracht: de 59-jarige ingenieur Johannes van Damme. Op 23 september vorig jaar werd hij een uur voor zonsopgang in de Changi-gevangenis in Singapore opgehangen. In november 1993 was hij in hoger beroep ter dood veroordeeld wegens het smokkelen van 4,3 kilo heroïne.
pi_92036272
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:51 schreef speknek het volgende:

[..]

nee daar word ik moe van, en moe zijn is geen verbetering van mijn huidige staat.

[..]

Nee dat is vrije handel.

Maar het is natuurlijk erg geloofwaardig. Een 45-jarige vrouw die conservatorium heeft gedaan gaat naar een van de ergste dictaturen ter wereld om drugs te smokkelen. En wat doet ze met een halve kilo drugs op zak, rechtstreeks op tienduizend politieman aflopen, wat ontzettend geloofwaardig |:( |:(. En zodra Nederland er iets van zegt, erkennen ze het wettelijke document niet, en voor dat we iets terug kunnen zeggen is ze via supersnelrecht opgehangen. Is die halve kilo drugs uiteindelijk in jouw bloed verdwenen?
Wat een land niet?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_92036502
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dankzij het verbod is deze vrouw nu dood.
Ik wil niet teveel ingaan op dit specifieke geval omdat het niet onomstotelijk is bewezen dat ze drugs heeft gesmokkeld.

Maar mocht ze het inderdaad gedaan hebben, dan heeft ze haar dood helemaal aan zichzelf te danken door dood en verderf proberen te zaaien met haar sinistere handeltje.

quote:
[..]

Kennelijk ben je niet zo op de hoogte van de ontwikkelingen op dat gebied. :) Drugs, kom op nou. #7
Singapore heeft een nieuwe wet aangenomen om heroïneverstrekking aan schoolgaande kinderen mogelijk te maken? _O- :W
-Albert Einstein
pi_92036769
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Ik wil niet teveel ingaan op dit specifieke geval omdat het niet onomstotelijk is bewezen dat ze drugs heeft gesmokkeld.

Maar mocht ze het inderdaad gedaan hebben, dan heeft ze haar dood helemaal aan zichzelf te danken door dood en verderf proberen te zaaien met haar sinistere handeltje.
Er gaan nog altijd meer mensen dood door het verbod op drugs, dan door drugs zelf. Maar goed, dat vind je kennelijk geen probleem.

quote:
Singapore heeft een nieuwe wet aangenomen om heroïneverstrekking aan schoolgaande kinderen mogelijk te maken? _O- :W
Bijna goed.
pi_92037099
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er gaan nog altijd meer mensen dood door het verbod op drugs, dan door drugs zelf. Maar goed, dat vind je kennelijk geen probleem.
Een boude uitspraak. Kun je je eigen stelling staven?

quote:
[..]

Bijna goed.
:')
-Albert Einstein
pi_92038390
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 13:09 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik zeker ja simpele ziel :W
Helaas maakt dat niks uit beste Doler12.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_92039043
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Een boude uitspraak. Kun je je eigen stelling staven?
Zie het eerdergenoemde topic. :)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:35:38 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_92039360
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Die dingen gebeuren:

Hij was de eerste Europeaan die in Singapore ter dood werd gebracht: de 59-jarige ingenieur Johannes van Damme. Op 23 september vorig jaar werd hij een uur voor zonsopgang in de Changi-gevangenis in Singapore opgehangen. In november 1993 was hij in hoger beroep ter dood veroordeeld wegens het smokkelen van 4,3 kilo heroïne.
Dat klopt, maar Johannes van Damme was niet daarvoor gevlucht voor de Singaporese geheime dienst en ging, lijkt me, zeker niet tijdens zijn smokkel rondparaderen voor diezelfde geheime dienst.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92040765
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef speknek het volgende:

Dat klopt, maar Johannes van Damme was niet daarvoor gevlucht voor de Singaporese geheime dienst en ging, lijkt me, zeker niet tijdens zijn smokkel rondparaderen voor diezelfde geheime dienst.
Nee dat niet maar het was wel een hoog opgeleide die drugs smokkelde in een land waar dat heel erg gevaarlijk is.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:27:38 #74
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92041485
Waarom gaat het over drugs? Dit is in de meeste gevallengewoon klinkklare onzin. Ze is enkel opgehangen vanwege politieke activiteiten. Zoals Iran wel vaker politieke activisten allerlei op-niets-gefundeerde aantijgingen ter dood veroordeelt.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:38:11 #75
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_92041913
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom gaat het over drugs? Dit is in de meeste gevallengewoon klinkklare onzin. Ze is enkel opgehangen vanwege politieke activiteiten. Zoals Iran wel vaker politieke activisten allerlei op-niets-gefundeerde aantijgingen ter dood veroordeelt.
Bovendien kent het Iraans 'recht' (het verdient die naam niet) de mogelijkheid dat iemand zonder welk bewijs dan ook toch gewoon veroordeeld kan worden als dat het mullahregime goed uitkomt.

"Intuitie van de rechter" heet dat.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')