quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen was het ook afgelopen en ben ik mn bed in gegaan. vorige week was het half 5, eens kijken hoe laat het vandaag wordt. daarna slapen, timuren, boodschappen doen en dan weet ik het nog niet. de zaterdagavond vind ik niet zo boeiend. ik ben geen senseofdancer dus ik slinger een filmpje aan ofzo....martelhorror of een musical ofzo.
dat hoeft niet....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook echt het ene en het andere uiterste
ff snel overheen gelezen, yuk!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoeft niet....
http://en.wikipedia.org/wiki/Repo!_The_Genetic_Opera
heb ik natuurlijk gezien...en ga ik nog eens doen want hij was nauwelijks te volgensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:07 schreef minthy het volgende:
[..]
ff snel overheen gelezen, yuk!!Bijzonder, dat wel!
Dat doe je maar lekker een kilometer of 100 bij mij uit de buurt!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik natuurlijk gezien...en ga ik nog eens doen want hij was nauwelijks te volgens
dat lukt wel hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe je maar lekker een kilometer of 100 bij mij uit de buurt!!
howel...volgens mij is het wel Nance, maar met Captain Hollywood die later Captain Hollywood Project begon.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:16 schreef 3rdRock het volgende:
Turn up the Base kneiter....een oud 24/7! nog van voor Nance en Stay-C
Zeker weten? Volgens mij was dit een van de eerste nummers van 24/7quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
howel...volgens mij is het wel Nance, maar met Captain Hollywood die later Captain Hollywood Project begon.
ja, en toen was Nance er al bij dacht ik....Gerard zegt het ook!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij was dit een van de eerste nummers van 24/7
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en toen was Nance er al bij dacht ik....Gerard zegt het ook!
slaap lekker! en doe je katten de groetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:21 schreef minthy het volgende:
[..]
En 24/7 is
![]()
Ik ga slapen, m'n katten worden strontvervelend...![]()
Slaap lekker
Je krijgt ze terug!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker! en doe je katten de groeten
die katten zijn baas!quote:
slaap lekker!quote:
johquote:
Zoiets dacht ik ook alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:20 schreef Pino112 het volgende:
Hans, je bent ingelogd onder een verkeerde naam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |