16.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuit gaan met die 19% korting.
ik wil eigenlijk wel een koelvriezer hebben...misschein dat ik morgen ff naar die in LWD kuierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel cool ! Misschien morgen maar. Hoef niet perse wat te hebben, maar als ik wat leuks zie...
Ik heb gisteren haar Greatest Hits album gedownload. Maar daarbij dacht ik wel eventjes aan jou en hoe zeer je deze actie van mij zou afkeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef alors het volgende:
Ze lezen geen tweets, volgens mij kun je beter smsen...
Pink
Uhm, het leeftijdsverschil is me iets grootquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
of in flirt je stijf....Pino!
Pino valt op een wat oudere dame. Haar naam is Minthy. Ze wonen bij elkaar in de buurt, maar kennen elkaar niet persoonlijk. "Pino, wat vind je ze leuk aan haar?"
Helpt het dat ik 'm goedkeurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren haar Greatest Hits album gedownload. Maar daarbij dacht ik wel eventjes aan jou en hoe zeer je deze actie van mij zou afkeuren.
CEEquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren haar Greatest Hits album gedownload. Maar daarbij dacht ik wel eventjes aan jou en hoe zeer je deze actie van mij zou afkeuren.
ik heb die een tijdje terug ook geluisterd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
nee, te ver wegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, het leeftijdsverschil is me iets groot.
Misschien iets voor jou?
Mee eens en zeker op zaterdagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuit gaan met die 19% korting.
Is dat een speciale lens?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
We hebben een Saturn hier, MM is iets te ver weg. Is maar goed ook anders had ik de boel leeg gekocht. Nu zit ik te wachten op het allesverlossende telefoontje van Saturn dat m'n cameralens binnen is. Waarom bellen ze niet? Ik heb een hekel aan wachten.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helpt het dat ik 'm goedkeurPink
quote:
Verhuizen is een optie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, te ver weg
en sorry, ik dacht dat jij een cougar-jager was joh!
Dit is wel het moment om te gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel een koelvriezer hebben...misschein dat ik morgen ff naar die in LWD kuier
ik heb net een huurcontract voor een jaar getekend joh! en als ik binnen 2 jaar mn werkgever verlaat moet ik een deel van de verhuispremie terug betalen.....quote:
Doe_even_normaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Moloko mag heul wel, Pink zouden ze sowieso niet moeten draaien, schreeuwteef
hans! waar is je positivisme!quote:
Misschien wil Minthy wel naar Ljouwert...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb net een huurcontract voor een jaar getekend joh! en als ik binnen 2 jaar mn werkgever verlaat moet ik een deel van de verhuispremie terug betalen.....
Mwah, niet echt een speciale lens. Heb vorig jaar m'n eerste spiegelreflex gekocht met een 18-200mm lens erbij. En nu wil ik er weer eentje, een 50mm 1.8. Beetje meer creativiteit in m'n donder schoppen ermee hopelijk. En oh ja ik wil een uv filter voor die lens. En oh ja een statief. En oh ja een broodrooster. Etc. Etc. Dit soort winkels worden m'n dood.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens en zeker op zaterdag
[..]
Is dat een speciale lens?. Saturn hebben wij hier ook in de buurt. Goede zaak, maar helaas zonder zo'n mooie actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |