quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef Cee het volgende:
[..]
En over 7,5 maand ik! Toevallig!
(Maar, even serieus, alvast gefeliciteerd!)
Ik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest lachen om de Jean Marie Pfavlov reactie
Die had ik vorig jaar grotendeels gemist, was op vakantie.quote:
ehm...je loopt 10 jaar achter!quote:
Dacht ik ook alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...je loopt 10 jaar achter!
en bomfunk mag je niet aanvragen??? die staat gewoon op de Zeroes longlist!
Dit jaar dan maar even extra genietenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar grotendeels gemist, was op vakantie.
En dit liedje doet me weer denken aan die vakantie!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...je loopt 10 jaar achter!
en bomfunk mag je niet aanvragen??? die staat gewoon op de Zeroes longlist!
ik heb ze maar even getweet!quote:
tis morgen koopzondag dus dan zou je ook nog kunnen gaan....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, als de zon dan even weg is, dan is het ineens een stuk minder aangenaam om naar buiten te gaan. Misschien vandaag even naar de Mediamarkt. Zal wel lekker druk zijn
.
Daar kun je wel vanuit gaan met die 19% korting.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, als de zon dan even weg is, dan is het ineens een stuk minder aangenaam om naar buiten te gaan. Misschien vandaag even naar de Mediamarkt. Zal wel lekker druk zijn
.
We hebben een Saturn hier, MM is iets te ver weg. Is maar goed ook anders had ik de boel leeg gekocht. Nu zit ik te wachten op het allesverlossende telefoontje van Saturn dat m'n cameralens binnen is. Waarom bellen ze niet? Ik heb een hekel aan wachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef -Hans- het volgende:
.
Oh, dat is wel cool ! Misschien morgen maar. Hoef niet perse wat te hebben, maar als ik wat leuks zie..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis morgen koopzondag dus dan zou je ook nog kunnen gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |