En ze is nog wel zo intelligentquote:
Je hebt meer dan alleen IQ.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze is nog wel zo intelligent
Jij bent vast heel lelijk, dat je de genialiteit achter die TT niet zietquote:
Nee alleen die ook mooi zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zijn alle Fokkers toch?
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent vast heel lelijk, dat je de genialiteit achter die TT niet ziet
Ja, maar alle Fokkers hebben ook een megapenis en die heb ik toch echt niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zijn alle Fokkers toch?
De mannen schat.. De mannen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar alle Fokkers hebben ook een megapenis en die heb ik toch echt niet hoor
Ja, lol. En ze verdienen 3x meer dan modaal en et cetera.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar alle Fokkers hebben ook een megapenis en die heb ik toch echt niet hoor
Heerlijk shoppenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Ripley het volgende:
Morgen shoppen! Tas, schoenen en twee jurkjes gaat lukken denk ik
Niet op geletquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enorme tieten heb ik ook al niet
Dat heb jij ook niet nodigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enorme tieten heb ik ook al niet
Ik ook! Maar heb al wat gescoutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk shoppenEn nu hopen dat je niet niks kunt vinden, dat heb ik vaak als ik echt iets zoek
Ik let daar sowieso nooit op..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan zullen ze vast niet groot zijn geweest he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |