Tja, we hebben afgesproken dat hij het zou laten weten. Waarom moet ik dan weer erachteraan? Dat zit me beetje tegen.quote:
tja dat is balen, maar dat is zo vaak zo, dat je uiteindelijk toch zelf weer achter de mensen aan mag gaan. Maar je hebt 2 opties, of je laat het zitten en blijft gewoon thuis, of je gaat er zelf maar weer achteraan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, we hebben afgesproken dat hij het zou laten weten. Waarom moet ik dan weer erachteraan? Dat zit me beetje tegen.
Tja, het is wel onwijs irritant.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja dat is balen, maar dat is zo vaak zo, dat je uiteindelijk toch zelf weer achter de mensen aan mag gaan. Maar je hebt 2 opties, of je laat het zitten en blijft gewoon thuis, of je gaat er zelf maar weer achteraan.
tja dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, het is wel onwijs irritant.
Ik was even bang dat ik in m'n eentje moest gaan kneuzenquote:
Hoi kneusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Het was ook een ontzettend schatje dat het topic opende
O vertel!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Het was ook een ontzettend schatje dat het topic opende
Nee hoor, ik kneus wel met je samenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik in m'n eentje moest gaan kneuzen
quote:
Tofjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
O vertel!!
[..]
Nee hoor, ik kneus wel met je samen
Ik ga eens leven teruglezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo snel blauwe plekken enzo heb
Ach zie vorig topic, ze was nogal... irritant
Vond haar best gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo snel blauwe plekken enzo heb
Ach zie vorig topic, ze was nogal... irritant
Masochistquote:
Haar? Wie?quote:
Het had een hoogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In tijden niet meer zo gelachen om een discussie
Jij verwoordt echt precies hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Evie het volgende:
Omg wat een hooghartige onterecht arrogante omhoog gevallen bimbo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Evie het volgende:
Omg wat een hooghartige onterecht arrogante omhoog gevallen bimbo
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze ziet eruit als 12.quote:
Met d'r trailer trasherige petjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze ziet eruit als 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |