Hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef CherryLips het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. of in ieder geval slapen
Uhuh, hij is er vroeg bij hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Cito? Is het al een groep 8er?
Bovendien hoeft hij zich nergens druk om te maken joh..die dingen zijn niet zo moeilijk.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef CherryLips het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. of in ieder geval slapen
Hij is toch pas 10? Of 11?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, hij is er vroeg bij heTja, maar dat doet ie wel.
Betaal jij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij is toch pas 10? Of 11?
En als hij VWO aankan, stuur hem naar een gymnasium indien mogelijk.![]()
Geen Mavo/havo/vwo-school
Hij is 10 idd. Ik denk dat het havo wordt, gymnasium is ie sowieso (nog) niet serieus genoeg voor. Maar goed, afwachten maar he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij is toch pas 10? Of 11?
En als hij VWO aankan, stuur hem naar een gymnasium indien mogelijk.![]()
Geen Mavo/havo/vwo-school
Die 2e vind ik erg leuk zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:47 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dee jurkjes hb ik op het oog
Het hoeft niet per se duurder te zijn. (Denk ik) ..quote:
Leuke Jurkjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:47 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DeZe jurkjes heb iik op het oog
Haha, inderdaad, we zullen zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is 10 idd. Ik denk dat het havo wordt, gymnasium is ie sowieso (nog) niet serieus genoeg voor. Maar goed, afwachten maar he.
In augustus pas, dus hij is net 11 als hij aan de middelbare school begint.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, we zullen zien.
Maar 10 he, zozo..wordt hij dit schooljaar nog wel elf?
Ja ik hoop dat het idd mee gaat vallen, hij maakt zich zelf best wel druk, dat ie ms gepest gaat worden omdat ie zo jong is en de kleinste..quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, ik ging slapen want de wekker gaat om 8 uur![]()
Maarja, het is voor een goed doel![]()
Trusten![]()
Nooit iets van gemerkt en nooit druk om gemaakt! Als ik kan helpen doe ik het graagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het idd mee gaat vallen, hij maakt zich zelf best wel druk, dat ie ms gepest gaat worden omdat ie zo jong is en de kleinste..
Ik hoop gewoon dat hij na de zomer gewoon alle ellende van het afgelopen jaar een beetje van zich af heeft kunnen zetten, daar maak ik me meer zorgen om eigenlijk.
Ahaa..leuk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In augustus pas, dus hij is net 11 als hij aan de middelbare school begint.
Me too, je kan altijd aankloppen voor help. Maar dan met dingen zoals zn eerste zuipparty, eerste pilletje of als hij tijdens het gamen zijn controller heeft gemold.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt en nooit druk om gemaakt! Als ik kan helpen doe ik het graagen ik kom ook van een gescheiden gezin
Ah lief! Ja het is gewoon erg jammer dat het zo'n nare scheiding is geworden, dat maakt het een stuk moeilijker voor hem. Maar ik weet dat hij het wel redt hoor, wij allebei wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt en nooit druk om gemaakt! Als ik kan helpen doe ik het graagen ik kom ook van een gescheiden gezin
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..leuk!
En tja..iedereen is op het begin wel 'bang' omdat je misschien buiten de boot valt of vanwege iets waar je gepest om kan worden, maarja, als je je gedraagt als een mooie lul, gaan de anderen je ook zo zien.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Me too, je kan altijd aankloppen voor help. Maar dan met dingen zoals zn eerste zuipparty, eerste pilletje of als hij tijdens het gamen zijn controller heeft gemold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |