Klopt. Heb besloten om het ' studeren' om te zetten naar studeren en was dus best druk laatste tijd.quote:
Jij!quote:
Heel goed jongen, houden zo!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt. Heb besloten om het ' studeren' om te zetten naar studeren en was dus best druk laatste tijd.
Hoe hangen ze bij jou?
quote:
Haha, met jouw onvoorwaardelijke liefde en steun moet dat lukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed jongen, houden zo!
Ze hangen altijd goed, uiteraard
Mjah, naar omstandigheden.. Beetje cito stress erbij atmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, met jouw onvoorwaardelijke liefde en steun moet dat lukken.
Ze hangen goed? Das lekka. Alles ook cool met de Kleine Man?
Cito? Is het al een groep 8er?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, naar omstandigheden.. Beetje cito stress erbij atm
Ga in een ander SC topic posten. Of zo.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef CherryLips het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. of in ieder geval slapen
Uhuh, hij is er vroeg bij hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Cito? Is het al een groep 8er?
Bovendien hoeft hij zich nergens druk om te maken joh..die dingen zijn niet zo moeilijk.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef CherryLips het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. of in ieder geval slapen
Hij is toch pas 10? Of 11?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, hij is er vroeg bij heTja, maar dat doet ie wel.
Betaal jij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij is toch pas 10? Of 11?
En als hij VWO aankan, stuur hem naar een gymnasium indien mogelijk.![]()
Geen Mavo/havo/vwo-school
Hij is 10 idd. Ik denk dat het havo wordt, gymnasium is ie sowieso (nog) niet serieus genoeg voor. Maar goed, afwachten maar he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij is toch pas 10? Of 11?
En als hij VWO aankan, stuur hem naar een gymnasium indien mogelijk.![]()
Geen Mavo/havo/vwo-school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |