Ik vertel je het wel even via msn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te denken hoe jij dan moet heten
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je het je voorstellen (en dit is echt gebeurd)
Stel, tussen de 42 en de 45.. Hij een kekke baan een een jaguar van de zaak...
Mamma kan voor het eerst sinds de hechtingen weer zelfstandig plassen en het kindje begint te krijsen van de honger..
En droplul spreekt de onvergetelijke woorden:
Niet huilen FLEUR, papa weet niet wat hij moet doen
ik heb serieus een half uur op de gang gestaan
Volwassenen die spreken terwijl ze voedsel in hun mond hebben vind ik zum kotsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan malen met je mond op het eten, niet op en neer, maar van rechts boven naar links onder
ja voor dat kind serieus heel triest, daar wil je echt niet opgroeienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fleurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ja, hahaaaa, dat snap ik...
En toch is het ook wel heel heel heel triest
Volgens mij een van jou beste jaarwisseling ooitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik lag echt hikkend en boerend in de gang
Het was oud en nieuw, dat was al bizar maar hij maakte het onvergetelijk
Ik lig vaak aan het eind van de dag te semi-slapen op mijn armen, op tafelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar
Daar kan ik me heel erg aan irriteren maar het ergste in die combinatie is toch wel de elleboog op tafel en dan het hoofd laten rusten op de hand
Zal ik het je vertellen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te denken hoe jij dan moet heten
Nee.. Nog niet trouwens.. Maar de tijd om het wél te willen begint te krimpenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuut wilde je opm je 20e al een baby?
Tijdens het dinnerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lig vaak aan het eind van de dag te semi-slapen op mijn armen, op tafel
ja en nog de millenniumwisseling ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij een van jou beste jaarwisseling ooit
Die gaan we niet het op forum gooien.quote:
*brupquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Stuart het volgende:
En ik erger me ook stelselmatig aan mensen die boeren
Via msn of sms, tuurlijk niet hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die gaan we niet het op forum gooien.
Eigenlijk heb je ook gewoon gelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou en? Als jij het mooi vindt...
Dan moet je zeker niet met mijn broer gaan eten,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Stuart het volgende:
sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Stuart het volgende:
Met zulke mensen zou ik niet aan tafel meer zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan moet je zeker niet met mijn broer gaan eten,
ik erger me echt al jaren kapot aan 'm,
ik moet iedere maaltijd tegen 'm zeggen dat ie z'n mond dicht moet doen tijdens het eten, op moet houden met smakken en geen boeren, en zelfs scheten moet laten tijdens het eten.
Soms begint ie ook nog met z'n handen te eten
Mooi niet, WIJ willen het ook wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik
[..]
Ik vertel je het wel even via msn.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik lag echt hikkend en boerend in de gang
Het was oud en nieuw, dat was al bizar maar hij maakte het onvergetelijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |