da's wel ernstigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik zovaak dat ik na een post opeens teruggeworpen wopaar pafina's terug)
Dat vind ik ook niet kak genoeg.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK niet![]()
Behalve Emma.. Maar dat is sinds een jaar of 10 helaas superafgezaagd geworden![]()
yep, maar ook als ik daar zelf voor gekozen hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat je door de autorefres een zooi post op 1 pagina hebt staan
ik ook wel een beeeeeeeetje...maar Roderick en Diederik en JP en al die Gaastra-namen toch echt wat minder hoorquote:
Fucking hellquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als de ouders Diederik en Hannelore heten wel
Emma is niet kak toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK niet![]()
Behalve Emma.. Maar dat is sinds een jaar of 10 helaas superafgezaagd geworden![]()
Auw! Dat doet me toch pijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook wel een beeeeeeeetje...maar Roderick en Diederik en JP en al die Gaastra-namen toch echt wat minder hoor
Ja, Isabel, blond, vet stoer en heul lief.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
En dat ze volgens jou een zeikwijf is past perfect in het patroon. Schoonmoeders en schoondochters kunnen toch nooit door één deur.
Isabel? Is dat zijn eerste liefde ja?
hmmmm heb bij onze jongste nog ff over Roderick gedacht, we hebben het Rode er maar afgehaaldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook wel een beeeeeeeetje...maar Roderick en Diederik en JP en al die Gaastra-namen toch echt wat minder hoor
OMGquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fucking hell
Die hadden we naast ons toen onze jongste geboren werd
Ik vind goede manieren, taalgebruik en een verzorgd uiterlijk belangrijkquote:
Thijs heeft smaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Isabel, blond, vet stoer en heul lief.
Want?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Auw! Dat doet me toch pijn.
Goede smaak heeft hij als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, Isabel, blond, vet stoer en heul lief.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind goede manieren, taalgebruik en een verzorgd uiterlijk belangrijk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit want jij benten dat is veel belangrijker
Mijn 'echte' naam past redelijk in dat straatje.quote:
Nee, maar, ik hou gewoon meer van een eigen stijl, iemand met een eigen karakter die zich niet zo strikt aan de regeltjes houdtquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goede smaak heeft hij als ik het zo hoor.
Zij zou wel willen crossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |