quote:40945 voetbalfans
quote:
Ik niet maar t zal wel weer.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga gewoon weer voor een verliespartij deze keer.
Zo denken jou spelers er ook over:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef Drassss het volgende:
Ik ga een makkie krijgen dus geen spanning vandaag ( hoop ik toch! )
Lekker en ik picquote:Het leek alsof PRT op voorhand al dacht de drie punten binnen te hebben, waardoor de spelers erg ongemotiveerd over het veld sjokten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zo denken jou spelers er ook over:
Het leek alsof PRT op voorhand al dacht de drie punten binnen te hebben, waardoor de spelers erg ongemotiveerd over het veld sjokten.
Je hoeft je wedstrijd zelf niet meer te volgen. vanpers houd je wel op de hoogte.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Drassss het volgende:
Ah en de scheids ook al tegen, dat gaat lekker.
Ik merk het, even koffie halenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hoeft je wedstrijd zelf niet meer te volgen. vanpers houd je wel op de hoogte.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, is toen ook goed afgelopen
POSSSIIIEEEE![]()
quote:In de 6e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor Kluitje was Félix Goulart.
quote:
Haha idiaal tochquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hoeft je wedstrijd zelf niet meer te volgen. vanpers houd je wel op de hoogte.
Ik kon dat knopje ook niet vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef BrandX het volgende:
succes @ degenen die al begonnen zijn
ik ga die nieuwe feature 'in een keer al de wedstrijden van je supporters volgen' maar eens uitproberen, mits ik het knopje kan vinden natuurlijk
Jup Flap vertelde t me.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha idiaal toch![]()
Jij ook al weer 1-0 voor zie ik maar dat wist je al
gevonden!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kon dat knopje ook niet vinden.
Zow dat valt ook niet zo een klein beetje op.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
gevonden!
http://www74.hattrick.org/Club/Supporters/ en dan helemaal onderaan de lijst staat:
Voeg alle komende wedstrijden toe aan Hattrick Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |