Die zal dan wel lang goed in vorm blijven danquote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij mag het op deze oude fiets leren
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die zal dan wel lang goed in vorm blijven dan
[..]
ik ben langzaamaan aan het opschuiven naar jonger.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je traint ook verdedigen.Zonde dat je dan zulke oudjes koopt als trainie. Heb je niets in je B team lopen wat straks naar je A team kan?
[..]
Wat speel je dan als je maar 8 trainies hebt? In je B team kan je rustig 17 jarige met redelijk neerzetten. Die kosten niet veel en zijn in een paar seizoenen klaar voor je A team en met dat soort jochies maak je veel meer winst. Al koop je zo een gassie voor 150k verkoop je m over een paar seizoenen voor miljoenen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben langzaamaan aan het opschuiven naar jonger.
heb gewoon geen geld genoeg gehad nog om 18 jarigen te kopen die al hoog genoege stats hebben voor mijn team
heb er twee van 20
twee van 21
een van 19 en
twee van 18
Dus langzaam aan het verjongen.
morgen gaat een 25-jarige de tl op, dan heb ik weer lekker wat geld en kan ik kijken voor een volgende vervanging
Dat staat bij mij ook aan en als er iets boeiends gebeurt draai ik me wel ff om.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef Drassss het volgende:
Tijd om even voetbal te kijken en straks de ht-wedstrijden
Kookse.quote:
zowel A als B 4-4-2, maar met B wil ik naar 5-3-2 of 5-4-1quote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat speel je dan als je maar 8 trainies hebt? In je B team kan je rustig 17 jarige met redelijk neerzetten. Die kosten niet veel en zijn in een paar seizoenen klaar voor je A team en met dat soort jochies maak je veel meer winst. Al koop je zo een gassie voor 150k verkoop je m over een paar seizoenen voor miljoenen.
Feli'squote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef NelisZ het volgende:
Last minute aankoop is gelukt![]()
Heb nu de eerste van drie reusachtig CM's in huis, binnenkort weer een van mn andere mids verkopen zodat nr. 2 aangetrokken kan worden
5-3-2 lijkt me dan een betere optie omdat je met 5-4-1 bijna geen aanval overhoud. Al heb je met die 2e wel een beter middenveld. Aangezien je B wedstrijden nergens om gaan zou ik als ik jou was weel zsm overstappen naar een opstelling met 5 verdedigers zodat je er een trainingsplek bij krijgt.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
zowel A als B 4-4-2, maar met B wil ik naar 5-3-2 of 5-4-1
Hier maar 17 wedstrijden in mn HT live.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Zo, mn HT-Live staat weer vol. Nu weer even snel terug naar de studie
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer zetten ze een positief verhaal op internet over El Ham (mbt of ie nou wel of niet gemotiveerd is) zetten ze deze foto erbij.
[ afbeelding ]
http://www.voetbalprimeur(...)aal_lulverhalen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |