Das mooi.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard![]()
Over 5 min jeugd rapport.. Hopelijk iets leuks.
Je verwacht het niet hequote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer wil ik weer eens een jonge (17j3d) kopen blijft er een pool maar mee bieden.
tssss, 17 jaar, te jong.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer wil ik weer eens een jonge (17j3d) kopen blijft er een pool maar mee bieden.
mmm alleen alst'ie een lekker kontje heeft danquote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee idd.
[..]
Ach als ie zelf wil.
Oe nieuw talentje, hij kan dus goed positiespel wordenquote:Sammy Houben
15 jaar en 83 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: zwak (max. goed)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: onbekend (max. zwak)
Spelhervatting: onbekend
GotC?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
mmm alleen alst'ie een lekker kontje heeft dan![]()
liep er niet trouwens nog een vrouwelijke ht speler rond hier, of ben ik de enige (over)?
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
mmm alleen alst'ie een lekker kontje heeft dan![]()
liep er niet trouwens nog een vrouwelijke ht speler rond hier, of ben ik de enige (over)?
Ziet die wel wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, heb net juist deze gekocht:
[ afbeelding ]
kostte wel een nulletje meer, maar dan heb je ook wat
leuke!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oe nieuw talentje, hij kan dus goed positiespel worden![]()
ja man, zijn geheime wapen is dat. Denken aanvallers, oh hij ziet me toch niet, om vervolgens op zijn koeman's tegen gehouden te wordenquote:
Leuk spelertje!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja man, zijn geheime wapen is dat. Denken aanvallers, oh hij ziet me toch niet, om vervolgens op zijn koeman's tegen gehouden te worden
Lekkel!!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oe nieuw talentje, hij kan dus goed positiespel worden![]()
thanks! Had best mazzel. Mijn twee briljante spelertjes zijn ouder en kostten volgens de tl meer, dus verwacht wel dat ik deze naar bovennatuurlijk minimaal kan trainen voordat ik hem weer verkoopquote:
Slecht ervaring, is dat wel goed genoeg voor je BrandX?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag het op deze oude fiets lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Slecht ervaring, is dat wel goed genoeg voor je BrandX?
Ah je traint ook verdedigen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks! Had best mazzel. Mijn twee briljante spelertjes zijn ouder en kostten volgens de tl meer, dus verwacht wel dat ik deze naar bovennatuurlijk minimaal kan trainen voordat ik hem weer verkoop
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij mag het op deze oude fiets leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |