idd. ik zit regelmatig met kippenvelquote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ook wanneer ik thuis ben.. ongelofelijke beelden.
Meer thee pakken krijg je het warmquote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
idd. ik zit regelmatig met kippenvel
de vastberadenheid, maar ook de correctheid waarmee alles blijft verlopen. Echt diep respect.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Meer thee pakken krijg je het warm..
Nee het is mooi om te zien hoe vastberaden het volk is.. hopelijk gaat er snel iets gebeuren, want dit schiet ook niet op.
Dat doen we anders idd ook nooitquote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef Drassss het volgende:
Zullen maar niet al te offtopic gaan hier
Daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
DaaromWe willen geen medelijden, dat is het ergste wat je kan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag hadden we een punt verdiend, maar EINDELIJK eens voetbal gezien.
ADOquote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Pf, zowel PSV als Twente in blessuretijd goed weggekomen. Bah.
Zo speelt mijn topper deze week ook niet, helaas...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
Dr staan gewoon 3 toppers op scherp zie ik net. Dat beloofd wat voor volgende week als maar 1 van de 3 een kaart pakt.
Ah van je ht-team? Pff ik maar uitzoeken wie van Ajax/Psv of Twente nu zoveel gele kaarten hadquote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
Dr staan gewoon 3 toppers op scherp zie ik net. Dat beloofd wat voor volgende week als maar 1 van de 3 een kaart pakt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah van je ht-team? Pff ik maar uitzoeken wie van Ajax/Psv of Twente nu zoveel gele kaarten had
Hoe durf je ontopic te gaan.
Nog maar even wachten met Tibo op de TL zetten dus straks staat ie op de TL met een rode kaart.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo speelt mijn topper deze week ook niet, helaas...
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah van je ht-team? Pff ik maar uitzoeken wie van Ajax/Psv of Twente nu zoveel gele kaarten had
Hoe durf je ontopic te gaan.
Ik kon er ook geen chocolade van makenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog maar even wachten met Tibo op de TL zetten dus straks staat ie op de TL met een rode kaart.
[..]
De wedstrijden in de eredivisie waren al gespeeld toen ik dat poste dus dan kan jou gedachte kronkel niet.
Ook geen yoghurt?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kon er ook geen chocolade van maken
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik maar ijs genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |