Wat was je tijd?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:09 schreef Drassss het volgende:
Ik heb namelijk maar 3 maanden getraind voor mijn marathon en het enige waar ik heb gelopen is op een indoorbaan die precies 120 meter lang was. Daar heb ik mijn tempo bepaald....
Helaas was de marathon buiten ( doh ), was het buiten + 25 C, afschuwelijk vochtig, 6u scohtends en windkracht 6/7 + heuvels.....
5u en 2 minquote:
Toch respectquote:Op zondag 30 januari 2011 00:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
5u en 2 min.. door de warmte hebben we besloten om bij elke waterpost rustig te drinken ( lopend ).. was echt niet te harden dus dat kostte behoorlijk wat tijd.. Qua conditie was het helemaal geen probleem.. Had alleen 5u lang maagklachten.... wat minder was
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Louis Oosterveld en hij is 15 jaar.
Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Die was voor mij bedoeldquote:
ik ga het ook proberen.. ben benieuwd of ik het ook ga volhouden..quote:Op zondag 30 januari 2011 10:48 schreef Flappekz het volgende:
Het kost me wat moeite, maar ik ga echt wachten met scouten tot op de dag van mn wedstrijd
Best triest wijquote:Op zondag 30 januari 2011 12:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga het ook proberen.. ben benieuwd of ik het ook ga volhouden..
Same here!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga het ook proberen.. ben benieuwd of ik het ook ga volhouden..
ik blijf het mezelf gewoon vertellen ook al is het misschien tegen beter weten in..quote:
Ik ook wanneer ik thuis ben.. ongelofelijke beelden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ik volg het sinds vrijdagavond nagenoeg non-stop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |