Wat ga je sporten dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik sport graag, heb het er graag voor over hehe. Alhoewel het morgen verrekte koud is...
Ah cool! Ook altijd gedaan...doe het tegenwoordig eigenlijk bijna nooit meer. Vroeger nog competitie gespeeld enzoquote:
Jep ik ben gewoon te fanatiek, vooral in de zomerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ah cool! Ook altijd gedaan...doe het tegenwoordig eigenlijk bijna nooit meer. Vroeger nog competitie gespeeld enzo
Te fanatiek is goed, daar ben ik eigenlijk ook vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep ik ben gewoon te fanatiek, vooral in de zomer
Eigenlijk heb ik de combi fietsen/tennis en als ik tijd + het weer is goed heb, zou ik wel elke dag zou willen sporten...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Te fanatiek is goed, daar ben ik eigenlijk ook van
Dit is wel goddelijk weer om hard te lopen. Daar ben ik pas mee begonnen, en ik ga bij de CPC in Den Haag op 13 maart voor het eerst een officiele 10km doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik de combi fietsen/tennis en als ik tijd + het weer is goed heb, zou ik wel elke dag zou willen sporten...
Maargoed met dit weer valt er weinig te fietsen ( geen zin ) en tennis valt ook tegen... Zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kom er nu eens aan!
Echt? Hoe vetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
Hehe ik heb een marathon gelopen, maar dat ga ik nooit meer doen
Hardlopen is in die zin wel mooi ( jaartje of 2 gedaan in de zomer ), alleen heb ik nu een fiets aangeschaft om wat anders te doen... bevalt me wel.
Ik krijg altijd de kriebels als ik de New York Marathon op tv zie. Dat is mijn ultieme doelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:57 schreef Drassss het volgende:
Jep in Amerika, toen ik daar aan het "studeren" was... dit heb ik puur gedaan om dat smerige eten op een gezonde manier te kunnen "verteren"
Maar moet zeggen, als je een paar leuke sportieve doelen gaat opstellen ( en deze ook maar 1x doet en dan de volgende ) is dat best gaaf hoor
Begrijp, die atmosfeer is daar echt geweldig. Waar ik was waren "maar" een stuk of 5000 lopers dus dat valt allemaal nog wel mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels als ik de New York Marathon op tv zie. Dat is mijn ultieme doel
Alpe D'Huez wil ik ook nog een keer doenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Begrijp, die atmosfeer is daar echt geweldig. Waar ik was waren "maar" een stuk of 5000 lopers dus dat valt allemaal nog wel mee.
Ik wil nog een keer in de Alpen wat voormalige touretappe's gaan fietsen ofzo. Lijkt me ook geweldig.
Uhuquote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alpe D'Huez wil ik ook nog een keer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat inderdaad ook erg hoog op mn lijstje. Samen met dus die NYC Marathon ergens bovenaanquote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uhu, maar daarvoor gewoon nog een paar andere puisten
Helemaal sterven en boven op de Alp aan het bier.
zullen we die een keer samen doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alpe D'Huez wil ik ook nog een keer doen
Is het niet heel lastig om op die lijst van NYC te komen? Dacht dat daar altijd een enorme wachtlijst was....?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die staat inderdaad ook erg hoog op mn lijstje. Samen met dus die NYC Marathon ergens bovenaan
Geen idee, maar Runnersworld biedt NYC Marathon reizen aan, incl startbewijs. Eerst er maar eens voor zorgen dat ik die afstand aan kan. 10K is momenteel als beginner mn maxquote:Op zondag 30 januari 2011 00:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is het niet heel lastig om op die lijst van NYC te komen? Dacht dat daar altijd een enorme wachtlijst was....?
Nee joh, gewoon doenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Drassss het volgende:
Ik moet nog eens goed gaan trainen in " de Nederlandse bergen/ + België" wil ik het echt aandurven
Och ik denk dat je zelf onderschat. Een beetje loper kan makkelijk een halve marathon lopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, maar Runnersworld biedt NYC Marathon reizen aan, incl startbewijs. Eerst er maar eens voor zorgen dat ik die afstand aan kan. 10K is momenteel als beginner mn max
Dat is het dus...ik ben van mezelf uit geen loper, en heb ook niet de lichaamsbouw van een loperquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och ik denk dat je zelf onderschat. Een beetje loper kan makkelijk een halve marathon lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |