Meer thee pakken krijg je het warmquote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
idd. ik zit regelmatig met kippenvel
de vastberadenheid, maar ook de correctheid waarmee alles blijft verlopen. Echt diep respect.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Meer thee pakken krijg je het warm..
Nee het is mooi om te zien hoe vastberaden het volk is.. hopelijk gaat er snel iets gebeuren, want dit schiet ook niet op.
Dat doen we anders idd ook nooitquote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef Drassss het volgende:
Zullen maar niet al te offtopic gaan hier
Daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
DaaromWe willen geen medelijden, dat is het ergste wat je kan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag hadden we een punt verdiend, maar EINDELIJK eens voetbal gezien.
ADOquote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Pf, zowel PSV als Twente in blessuretijd goed weggekomen. Bah.
Zo speelt mijn topper deze week ook niet, helaas...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
Dr staan gewoon 3 toppers op scherp zie ik net. Dat beloofd wat voor volgende week als maar 1 van de 3 een kaart pakt.
Ah van je ht-team? Pff ik maar uitzoeken wie van Ajax/Psv of Twente nu zoveel gele kaarten hadquote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
Dr staan gewoon 3 toppers op scherp zie ik net. Dat beloofd wat voor volgende week als maar 1 van de 3 een kaart pakt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah van je ht-team? Pff ik maar uitzoeken wie van Ajax/Psv of Twente nu zoveel gele kaarten had
Hoe durf je ontopic te gaan.
Nog maar even wachten met Tibo op de TL zetten dus straks staat ie op de TL met een rode kaart.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo speelt mijn topper deze week ook niet, helaas...
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah van je ht-team? Pff ik maar uitzoeken wie van Ajax/Psv of Twente nu zoveel gele kaarten had
Hoe durf je ontopic te gaan.
Ik kon er ook geen chocolade van makenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog maar even wachten met Tibo op de TL zetten dus straks staat ie op de TL met een rode kaart.
[..]
De wedstrijden in de eredivisie waren al gespeeld toen ik dat poste dus dan kan jou gedachte kronkel niet.
Ook geen yoghurt?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kon er ook geen chocolade van maken
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik maar ijs genomen
Das mooi.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard![]()
Over 5 min jeugd rapport.. Hopelijk iets leuks.
Je verwacht het niet hequote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer wil ik weer eens een jonge (17j3d) kopen blijft er een pool maar mee bieden.
tssss, 17 jaar, te jong.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer wil ik weer eens een jonge (17j3d) kopen blijft er een pool maar mee bieden.
mmm alleen alst'ie een lekker kontje heeft danquote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee idd.
[..]
Ach als ie zelf wil.
Oe nieuw talentje, hij kan dus goed positiespel wordenquote:Sammy Houben
15 jaar en 83 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: zwak (max. goed)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: onbekend (max. zwak)
Spelhervatting: onbekend
GotC?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
mmm alleen alst'ie een lekker kontje heeft dan![]()
liep er niet trouwens nog een vrouwelijke ht speler rond hier, of ben ik de enige (over)?
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
mmm alleen alst'ie een lekker kontje heeft dan![]()
liep er niet trouwens nog een vrouwelijke ht speler rond hier, of ben ik de enige (over)?
Ziet die wel wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, heb net juist deze gekocht:
[ afbeelding ]
kostte wel een nulletje meer, maar dan heb je ook wat
leuke!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oe nieuw talentje, hij kan dus goed positiespel worden![]()
ja man, zijn geheime wapen is dat. Denken aanvallers, oh hij ziet me toch niet, om vervolgens op zijn koeman's tegen gehouden te wordenquote:
Leuk spelertje!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja man, zijn geheime wapen is dat. Denken aanvallers, oh hij ziet me toch niet, om vervolgens op zijn koeman's tegen gehouden te worden
Lekkel!!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oe nieuw talentje, hij kan dus goed positiespel worden![]()
thanks! Had best mazzel. Mijn twee briljante spelertjes zijn ouder en kostten volgens de tl meer, dus verwacht wel dat ik deze naar bovennatuurlijk minimaal kan trainen voordat ik hem weer verkoopquote:
Slecht ervaring, is dat wel goed genoeg voor je BrandX?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag het op deze oude fiets lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Slecht ervaring, is dat wel goed genoeg voor je BrandX?
Ah je traint ook verdedigen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks! Had best mazzel. Mijn twee briljante spelertjes zijn ouder en kostten volgens de tl meer, dus verwacht wel dat ik deze naar bovennatuurlijk minimaal kan trainen voordat ik hem weer verkoop
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij mag het op deze oude fiets leren
Die zal dan wel lang goed in vorm blijven danquote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij mag het op deze oude fiets leren
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die zal dan wel lang goed in vorm blijven dan
[..]
ik ben langzaamaan aan het opschuiven naar jonger.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je traint ook verdedigen.Zonde dat je dan zulke oudjes koopt als trainie. Heb je niets in je B team lopen wat straks naar je A team kan?
[..]
Wat speel je dan als je maar 8 trainies hebt? In je B team kan je rustig 17 jarige met redelijk neerzetten. Die kosten niet veel en zijn in een paar seizoenen klaar voor je A team en met dat soort jochies maak je veel meer winst. Al koop je zo een gassie voor 150k verkoop je m over een paar seizoenen voor miljoenen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben langzaamaan aan het opschuiven naar jonger.
heb gewoon geen geld genoeg gehad nog om 18 jarigen te kopen die al hoog genoege stats hebben voor mijn team
heb er twee van 20
twee van 21
een van 19 en
twee van 18
Dus langzaam aan het verjongen.
morgen gaat een 25-jarige de tl op, dan heb ik weer lekker wat geld en kan ik kijken voor een volgende vervanging
Dat staat bij mij ook aan en als er iets boeiends gebeurt draai ik me wel ff om.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef Drassss het volgende:
Tijd om even voetbal te kijken en straks de ht-wedstrijden
Kookse.quote:
zowel A als B 4-4-2, maar met B wil ik naar 5-3-2 of 5-4-1quote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat speel je dan als je maar 8 trainies hebt? In je B team kan je rustig 17 jarige met redelijk neerzetten. Die kosten niet veel en zijn in een paar seizoenen klaar voor je A team en met dat soort jochies maak je veel meer winst. Al koop je zo een gassie voor 150k verkoop je m over een paar seizoenen voor miljoenen.
Feli'squote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef NelisZ het volgende:
Last minute aankoop is gelukt![]()
Heb nu de eerste van drie reusachtig CM's in huis, binnenkort weer een van mn andere mids verkopen zodat nr. 2 aangetrokken kan worden
5-3-2 lijkt me dan een betere optie omdat je met 5-4-1 bijna geen aanval overhoud. Al heb je met die 2e wel een beter middenveld. Aangezien je B wedstrijden nergens om gaan zou ik als ik jou was weel zsm overstappen naar een opstelling met 5 verdedigers zodat je er een trainingsplek bij krijgt.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
zowel A als B 4-4-2, maar met B wil ik naar 5-3-2 of 5-4-1
Hier maar 17 wedstrijden in mn HT live.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Zo, mn HT-Live staat weer vol. Nu weer even snel terug naar de studie
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer zetten ze een positief verhaal op internet over El Ham (mbt of ie nou wel of niet gemotiveerd is) zetten ze deze foto erbij.
[ afbeelding ]
http://www.voetbalprimeur(...)aal_lulverhalen.html
quote:40945 voetbalfans
quote:
Ik niet maar t zal wel weer.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga gewoon weer voor een verliespartij deze keer.
Zo denken jou spelers er ook over:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef Drassss het volgende:
Ik ga een makkie krijgen dus geen spanning vandaag ( hoop ik toch! )
Lekker en ik picquote:Het leek alsof PRT op voorhand al dacht de drie punten binnen te hebben, waardoor de spelers erg ongemotiveerd over het veld sjokten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zo denken jou spelers er ook over:
Het leek alsof PRT op voorhand al dacht de drie punten binnen te hebben, waardoor de spelers erg ongemotiveerd over het veld sjokten.
Je hoeft je wedstrijd zelf niet meer te volgen. vanpers houd je wel op de hoogte.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Drassss het volgende:
Ah en de scheids ook al tegen, dat gaat lekker.
Ik merk het, even koffie halenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hoeft je wedstrijd zelf niet meer te volgen. vanpers houd je wel op de hoogte.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook, is toen ook goed afgelopen
POSSSIIIEEEE![]()
quote:In de 6e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor Kluitje was Félix Goulart.
quote:
Haha idiaal tochquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hoeft je wedstrijd zelf niet meer te volgen. vanpers houd je wel op de hoogte.
Ik kon dat knopje ook niet vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef BrandX het volgende:
succes @ degenen die al begonnen zijn
ik ga die nieuwe feature 'in een keer al de wedstrijden van je supporters volgen' maar eens uitproberen, mits ik het knopje kan vinden natuurlijk
Jup Flap vertelde t me.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha idiaal toch![]()
Jij ook al weer 1-0 voor zie ik maar dat wist je al
gevonden!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kon dat knopje ook niet vinden.
Zow dat valt ook niet zo een klein beetje op.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
gevonden!
http://www74.hattrick.org/Club/Supporters/ en dan helemaal onderaan de lijst staat:
Voeg alle komende wedstrijden toe aan Hattrick Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |