Dat is balen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb gisteren van de huisarts weer een nieuwe AD cocktail gekregen, uiterlijk maandag zou ik moeten weten of dat beter werkt. Maar denk toch dat in een drukke winkel werken net een stap te ver is.
Ja kan ik me ook wel voorstellen, je moet wel gezellig en open doen de hele tijd in een winkel he, op een kantoor ofzo kun je je nog enigszins terug trekken ofzo. Zeker wel lastig om de juiste combinatie te vinden wb medicatie? Ik hoop dat het snel beter gaat meid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb gisteren van de huisarts weer een nieuwe AD cocktail gekregen, uiterlijk maandag zou ik moeten weten of dat beter werkt. Maar denk toch dat in een drukke winkel werken net een stap te ver is.
Nopequote:
Ik PM je evenquote:
jammer, dat het purm is, anders had ik een borrel gehaald.. even wat gezelschap is niet weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
NopeIk kruip zo lekker in Purmerend in bed. Alleen
[..]
Ik PM je even
Nou ik werk op een kantoor en dat werkt ook niet altijd even goed, ja ik kan makkelijker naar de WC of koffie halen, maar toch..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kan ik me ook wel voorstellen, je moet wel gezellig en open doen de hele tijd in een winkel he, op een kantoor ofzo kun je je nog enigszins terug trekken ofzo. Zeker wel lastig om de juiste combinatie te vinden wb medicatie? Ik hoop dat het snel beter gaat meid.
Je hebt kleine man morgen niet toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef JoeBravo het volgende:
Nu in bed want morgen niet uitslapen
Kan alleen niet slapen
Jij wil altijd borrels halen als ik er niet benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jammer, dat het purm is, anders had ik een borrel gehaald.. even wat gezelschap is niet weg.
Lotje tochquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
jawel, heb hem vanmiddag weer opgehaaldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt kleine man morgen niet toch?
ja, en jij bent er nooit als ik kan... handig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij wil altijd borrels halen als ik er niet ben
Ventjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jawel, heb hem vanmiddag weer opgehaald
We need to find the key to compatibility!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, en jij bent er nooit als ik kan... handig!
Oh ik dacht dat je hem vorig weekend had.. Nou mooie reden om niet uit te slapen lijkt mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jawel, heb hem vanmiddag weer opgehaald
Vorig weekend was ik bij de meet in Utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hem vorig weekend had.. Nou mooie reden om niet uit te slapen lijkt me
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Vorig weekend was ik bij de meet in Utrecht
Idd
nou ja, op een kantoor werken voor 16-20 uur per week zou ik denk ik beter trekken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ik werk op een kantoor en dat werkt ook niet altijd even goed, ja ik kan makkelijker naar de WC of koffie halen, maar toch..
Ach misschien overdrijf ik het wel, maar achter een pc zitten werkt bij mij dan, ook niet altijd even lekker..
Maar ja ik kan mijn situatie toch niet met die van Lotusss vergelijken
andere baan zoeken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
Wat heb ik eigenlijk een kloterooster volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |