Ah dat ben ik vergeten te doen.. zal er vanavond even naar kijken!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Koppelen aan je bankrekening.
http://computertotaal.nl/(...)elen-aan-paypal.html
Die 2e is inclusief verzendkosten nog steeds de helft goedkoper hèquote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die eerste ebayverkoper is iig betrouwbaar, en die prijs is incl verzenden. Bij die tweede ebayverkoper komt er nog 30$ bovenop de prijs, voor de verzendkosten.
Marktplaats zou ik sowieso niet doen, want volgens mij haalt die verkoper zijn shit gewoon bij een dealextremeachtige site.
Hij stond tenminste nog een beetje zichtbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:22 schreef kikoooooo het volgende:
Nog ff een onzinfilmpje. Weinig meegemaakt de afgelopen week. Maar hier ziet men het nut van de Applicatie Flitsnav goed
Nog steeds met die trilling. Het zit ergens in het interieur van mijn auto. Wss een schroefje los ofzo? Ik moet echt nog een keer gaan zoeken als ik zelf bijrijder ben, want vanaf de bestuurdersstoel hoor ik het niet. En het zit aan de rechterkant van de auto
edit:
A2: een goudmijn voor politie
Bijna vijftigduizend hardrijders in iets meer dan vijftig controles. Voor de KLPD is de verbrede A2 tussen Utrecht en Amsterdam een ware goudmijn.
De A2 tussen Utrecht en Amsterdam behoort tot de breedste wegen van Nederland. Toch mag er slechts honderd kilometer per uur gereden worden. Volgens politiewoordvoerder Frans Zuiderhoek rijdt 13% van de passanten te hard op het traject.
De weg, twee keer vijfbaans, lijkt vooral buiten de spits tot hard rijden uit te nodigen. Onlangs werd een bestuurder 'geklokt' op 203 kilometer per uur, meldt de Gooi- en Eemlander.
Wel leuk hoor, maar zou je de filmpjes niet wat kunnen inkorten? Nu zit je eerst 1,5 minuut te kijken voordat de actie komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
Leuk, of vinden jullie de filmpjes kut?Want dan kap ik er weer mee. Dan bewaar ik ze gewoon voor mezelf en voor flitsservice.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef D. het volgende:
Kun je bij die camera ook de lens minder 'fisheye' maken?
Dat geluid zit in mijn auto. Niet in de cameraquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:02 schreef Mercer het volgende:
Ik hoop niet dat mijn mic ook zo brak is. Is toch vreemd, die lui van flitsservice hadden toch bij de zelfde ebay verkoper gekocht als wij in dit topic?
Beeld is s'avonds ook nog erg goed! ziet er tof uit!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn fout, als ik die streep niet mee had gepakt was t niet gebeurd denk. Moest alleen ff 140 naar 100 terugremmenHet was wederom dichterbij dan op de camera te zien is.
Het is gewoon een fijne bocht.
Echt boeiend vind ik het niet, je filmt dingen die ik elke dag op de weg zie en zelf rij dik ook weleens aso, vind het wat onzin van die lui die knipperlicht aandoen en dan naar links gaan, jij houdt geen rekening met dat verkeer en drukt ze gewoon in de hoek, ik doe dan precies hetzelfde en gooi mijn auto gewoon voor die van jou.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
Leuk, of vinden jullie de filmpjes kut?Want dan kap ik er weer mee.
Ik zeg ook niet dat ik allemaal boeiende dingen post hoor. Wat is je punt nu? Jij gooit je auto wel eens naar links. Prima hoor, dat moet je zelf weten. Het hoort alleen niet (en ik zeg er zelf toch bij dat dat van vanochtend niet helemaal netjes van mij was?)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Echt boeiend vind ik het niet, je filmt dingen die ik elke dag op de weg zie en zelf rij dik ook weleens aso, vind het wat onzin van die lui die knipperlicht aandoen en dan naar links gaan, jij houdt geen rekening met dat verkeer en drukt ze gewoon in de hoek, ik doe dan precies hetzelfde en gooi mijn auto gewoon voor die van jou.
Net geen 100.000km vorig jaar.quote:Plaats gewoon wat als je echt iets meemaakt, dit is gewoon oude wijvengezeik van iemand die net zijn rijbewijs heeft of weinig op de weg zit. Ik kan in iedergeval snel 10 van dat soort filmpjes per dag hier gaan neerzetten (niet dat ik een camera heb, zie het nut ook niet, maarja).
Net alsof dit ooit maar een bewijs gaat zijn voor iets. Alleen als ik een ongeluk veroorzaak misschien.quote:Die van die rijleraar op geenstijl waren leuk, maar dit niet.
Snap ook niet waarom je filmpjes post waarin je zelf te hard rijdt, kan alleen maar tegen je gebruikt worden als je ooit iets krijgt met de auto. Kan je lang en breed beweren dat je je prima aan de snelheid aan het houden bent, maar als je hier gaat typen dat je 140 aan het rijden bent... niet echt slim.
Eens, ze moeten of de kentekenhouder hebben of de bestuurder weten, en dat is in die filmpjes niet het geval. Dus de politie is niet eens in de gelegenheid om je een bekeuring te geven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
Maar wat denk je nou? Dat er een agentje youtube gaat afspeuren en mij gaat bekeuren omdat ik 140 rij omdat ik dat zeg? Je ziet alleen mijn voorruit. Dat kan nooit bewijs zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |