abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:04:24 #176
85962 ioko
I Appear Missing
pi_92180277
Ik vind het inderdaad erg kansloos om op een date alles met coupons te betalen, en daar dan ook de locaties op af te stemmen. Helemaal eens met TS.

Mijn horrordate? Een dame die (nadat ik haar 20 minuten kende) met mij plantjes wilde gaan kopen omdat die in mijn tuin moesten.

Klinkt misschien stom, maar daar moet je bij mij echt niet mee aankomen. Zo van, 'ik als vrouw, zal dat voor jou wel even regelen'. Niet dus.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:05:20 #177
85962 ioko
I Appear Missing
pi_92180319
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Omdat een man op de eerste date zo gedraagd, hoef niet te betekenen dat hij in de toekomst altijd lomp zal zijn.

En ook andersom. Omdat een man op de eerste date iets heel romantisch en speciaals doet, hoef niet te betekenen dat het in de toekomst zo blijft.

Die 27 jarige bouwvakker kan misschien in de toekomst heel diepgaande gesprekken met je voeren. Die intellectueel die je denkt dat heel romantisch en lief zal zijn, kan zich als een klootzak gedragen.

Je kan niks met zekerheid zeggen over een persoon, totdat je hen langer kent.
Iemand die het lef heeft om op een eerste date alles met coupons te betalen zal je later niet zomaar mee uit eten nemen naar een leuk restaurant. Enough for me.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_92180547
Al heb je een coupon voor 80% korting bij het restaurant van herman den blijker of w/e. Ik vind het cheap staan als je ermee betaald. Betaal liever 100¤ dan dat ik 20¤ betaal en een coupon geef op mijn 1e/2e date....
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:13:26 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92180783
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef ioko het volgende:

[..]

Iemand die het lef heeft om op een eerste date alles met coupons te betalen zal je later niet zomaar mee uit eten nemen naar een leuk restaurant. Enough for me.
Ja, dat zoiezo. Daarom zei ik ook, ik snap TS wel. Maar aan de andere kant, TS moet niet denken dat ze weet hoe iemand is na 1 date.

En wie weet? Misschien heeft die bouwvakker nu even geen geld door de crisis enzo, maar gaat hij over twee jaar zijn eigen bedrijf beginnen waar hij goed geld mee gaat verdienen. En dan wil hij alles doen om de vrouw die hem heeft bijgestaan door de moeilijke tijden zo gelukkig mogelijk te maken.

Maar tja, dat weet je inderdaad nooit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_92180795
quote:

[..]

Omdat een man op de eerste date zo gedraagd, hoef niet te betekenen dat hij in de toekomst altijd lomp zal zijn.

En ook andersom. Omdat een man op de eerste date iets heel romantisch en speciaals doet, hoef niet te betekenen dat het in de toekomst zo blijft.

Die 27 jarige bouwvakker kan misschien in de toekomst heel diepgaande gesprekken met je voeren. Die intellectueel die je denkt dat heel romantisch en lief zal zijn, kan zich als een klootzak gedragen.

Je kan niks met zekerheid zeggen over een persoon, totdat je hen langer kent.
Klopt, maar om nou te zeggen dat ik t op basis van die assumptie maar een kans moet geven...? Dan kun je iedereen een kans geven en wachten tot het zover is. Wees gewoon realistisch: mensen zijn in te schatten, tot een bepaalde hoogte.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:16:00 #181
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92180934
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Klopt, maar om nou te zeggen dat ik t op basis van die assumptie maar een kans moet geven...? Dan kun je iedereen een kans geven en wachten tot het zover is. Wees gewoon realistisch: mensen zijn in te schatten, tot een bepaalde hoogte.
Heb je wel gelijk in, vind ik. Maar toch, zulke dingen moet je invoelen. Wat je jezelf beter kan afvragen, hoe gedraagde hij zelf? Kijk niet naar die coupons, maar kijk naar hem als persoon. Was hij zelf heel lomp als persoon?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:17:08 #182
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_92181001
Alle stijlvolle vrouwen die ik ken bieden op z'n minst aan mee te betalen.
Alle stijlvolle mannen nemen het initiatief om te betalen. En kortingsbonnen, beetje over the top, maar Zeeman Nike's, bouwvakker-imago en een koppeldate van je vriendin, dat waren allemaal omstandigheden die je zag aankomen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_92181023
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat zoiezo. Daarom zei ik ook, ik snap TS wel. Maar aan de andere kant, TS moet niet denken dat ze weet hoe iemand is na 1 date.

En wie weet? Misschien heeft die bouwvakker nu even geen geld door de crisis enzo, maar gaat hij over twee jaar zijn eigen bedrijf beginnen waar hij goed geld mee gaat verdienen. En dan wil hij alles doen om de vrouw die hem heeft bijgestaan door de moeilijke tijden zo gelukkig mogelijk te maken.

Maar tja, dat weet je inderdaad nooit.
Ja, daar ben ik lomp in geweest. Misschien had hij het inderdaad krapjes aan. Maar ik hoef niet perse uit eten. Dat had ik hem ook laten weten. We konden best een leuke wandeling maken, alleen dat vond hij iets voor 'olde wieffen' _O-
pi_92181137
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

'olde wieffen' _O-
Gronings :)
pi_92181196
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in, vind ik. Maar toch, zulke dingen moet je invoelen. Wat je jezelf beter kan afvragen, hoe gedraagde hij zelf? Kijk niet naar die coupons, maar kijk naar hem als persoon. Was hij zelf heel lomp als persoon?
dude, hij was echt heel lomp. echt. Als ik begon over aardappelen liep het gesprek uit op buutenlanners die het land uut moesten. Ik moest ook wel erg om hem lachen omdat hij onbewust heel geestig was, maar zoiets is gewoon moeilijk voor herhaling vatbaar.
pi_92181257
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
Alle stijlvolle vrouwen die ik ken bieden op z'n minst aan mee te betalen.Alle stijlvolle mannen nemen het initiatief om te betalen. En kortingsbonnen, beetje over the top, maar Zeeman Nike's, bouwvakker-imago en een koppeldate van je vriendin, dat waren allemaal omstandigheden die je zag aankomen.
true story...
pi_92181397
Een wandeling is romantisch. Een bejaardentehuis is voor oude wijfen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:25:11 #188
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_92181459
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:22 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

true story...
Hoewel ik snap dat jij je couponnenboekje thuis had laten liggen :s)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_92181583
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Deze jongen is 27 jaar, bouwvakker, ken m via een vriendin, we hadden vandaag tijd om wat te gaan drinken. Niet echt een leuke jongen om te zien; toen ik zijn zeeman nike schoenen zag wist ik het eigenlijk al; this is a no-no maar ik heb toch maar doorgezet omdat iemand me hier zei dat iedereen interessant genoeg is om een gesprek mee te hebben.

We zaten in Zwolle om een drankje te doen en ik zag daar een tent waar ik het heel erg gezellig vind, hij wilde perse ergens anders heen. Vreemd, maar allé. Toen was het tijd om af te rekenen voor twee bakjes koffie en gebak. Hij had "toevallig" nog een bon die hij "toevallig" vandaag nog uit de krant had gescheurd. Hij betaalde ermee, niks aan de hand. Na wat gewandel zijn we wat gaan eten, weer een tent uitgezocht en weer wilde hij perse ergens anders heen. Guess what; hij betaalde met een couponbon die hij had gekregen van zijn moeder, ook toeval. Toen hij daarna nog even snel een schoenenwinkel instapte, betaalde hij met een kortingbon die hij op zijn verjaarsdag had gekregen, toevallig. Ik ging nog even de kruidvat in en ja hoor; hij had nog wel een kortingcoupon voor me. :-) Op weg naar station vroeg hij of we morgen filmpje kunnen pakken in de bios. Vroeg ik voor de grap: " heb je daar wel een coupon voor?" Guess what he did? -> Hij checkte onhandig zijn jaszak en ja hoor een filmbon, van de buurman. En of ik zelf even mijn eigen kaartje wilde betalen? :')
Dit wordt het dus niet. Ik ga later niet overleven op couponbonnen. Dag zeeman! Better luck next time.

-> Is deze jongen een genie?
-> Wat was jullie worst date ever!
Wel een beetje weird van die kortingsbonnen, maar ik vind het een beetje raar dat je met zoiets bezig bent wanneer je 'wat gaat drinken'. Je klinkt als een hoertje die denkt dat ze meer kan vangen als ze op de volgende klant wacht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:28:37 #190
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_92181663
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Wees gewoon realistisch: mensen zijn in te schatten, tot een bepaalde hoogte.
Dat dachten de slachtoffers van loverboys ook :P

maareh...
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 08:21 schreef moomoo het volgende:
TS, pics van je nieuwe kapsel? :D
pi_92181987
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef moomoo het volgende:

[..]

Dat dachten de slachtoffers van loverboys ook :P

maareh...

[..]
Ik ben geen 12 meer moomoo, please. :{w

Mijn haar: puntjes gedaan, that's all.
pi_92182131
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wel een beetje weird van die kortingsbonnen, maar ik vind het een beetje raar dat je met zoiets bezig bent wanneer je 'wat gaat drinken'. Je klinkt als een hoertje die denkt dat ze meer kan vangen als ze op de volgende klant wacht.
Ik denk dat ik inderdaad meer kan vangen als ik op de volgende klant wacht. Of misschien zoek ik hem zelf wel.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:55:15 #193
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92182926
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

dude, hij was echt heel lomp. echt. Als ik begon over aardappelen liep het gesprek uit op buutenlanners die het land uut moesten. Ik moest ook wel erg om hem lachen omdat hij onbewust heel geestig was, maar zoiets is gewoon moeilijk voor herhaling vatbaar.
Prima kerel dus, vrouwen die idiote onderwerpen aansnijden dienen begeleid te worden naar minder marginale onderwerpen :Y
pi_92185518
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef fs180 het volgende:

[..]

Prima kerel dus, vrouwen die idiote onderwerpen aansnijden dienen begeleid te worden naar minder marginale onderwerpen :Y
Wat is er mis met aardappelen? Die eet jij elke dag hoor.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:01:36 #195
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92186124
TS, wat was trouwens het excuus van die vriendin van je om je aan hem te koppelen?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_92186555
quote:

[..]

Maar onwaarschijnlijk is het wel...
Beneath the gold, bitter steel
pi_92186574
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Frag_adder het volgende:
TS, wat was trouwens het excuus van die vriendin van je om je aan hem te koppelen?
ze dacht oprecht dat het zou klikken. toen ik vroeg waarom zei ze; jah, hij is echt heel lief. Toen ik vroeg hoe ze daarbij kwam zei ze; jah, Kelly zei dat? Wie is Kelly, vroeg ik. Iemand die ik ken van vroeger... Toen het me te veel bla-bla werd heb ik mijn ogen gerold en het daarbij gelaten :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:14:10 #198
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92186774
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

ze dacht oprecht dat het zou klikken. toen ik vroeg waarom zei ze; jah, hij is echt heel lief. Toen ik vroeg hoe ze daarbij kwam zei ze; jah, Kelly zei dat? Wie is Kelly, vroeg ik. Iemand die ik ken van vroeger... Toen het me te veel bla-bla werd heb ik mijn ogen gerold en het daarbij gelaten :)
Oftewel er zat nog een 'vriendin van' tussen. Lekker nuttig :P Ach bekijk het zo, naast een mooi verhaal kunnen je dates toch niet heel veel slechter worden!
pi_92187098
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Oftewel er zat nog een 'vriendin van' tussen. Lekker nuttig :P Ach bekijk het zo, naast een mooi verhaal kunnen je dates toch niet heel veel slechter worden!
Ik steek er toch wel heel erg veel van op. het was een prima kerel, sommigen vinden hem zelfs geniaal met zijn bonnen (was zelf ook aan het twijfelen). Bovendien had ik moeten bijspringen. Het leuke aan hem is dat hij zichzelf bleef. Achteraf ben ik dát echt gaan waarderen. Het is inderdaad waar dat alle mensen de moeite waard zijn. Alleen het is niet de man met wie ik oud wil worden, nee.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:21:59 #200
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92187181
Dan is het toch een geweldige ervaring geweest :D Sowieso respect voor mensen die 100% zichzelf kunnen blijven tijdens een eerste date! Ik probeer dit ook altijd maar het wil wel eens moeilijk zijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')