abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92090163
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Verkapte oh misschien haal ik er zo nog een date uit post :')
Nee hoor.
  zondag 30 januari 2011 @ 21:05:17 #152
322828 hussyfan11
ZE ZIJN OUD GENOEG!
pi_92097180
ts wij moeten gewoon daten pm maar datum tot dan!
pi_92101281
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef hussyfan11 het volgende:
:X Waarom denk je dat? Misschien, heel misschien heb je wel gelijk.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:02:37 #154
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_92101956
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef hussyfan11 het volgende:
wtf, jouw username :')
pi_92102718
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

:X Waarom denk je dat? Misschien, heel misschien heb je wel gelijk.
Ik zou eens lekker tijd in jezelf steken ipv naarstig op zoek naar mannen te gaan ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92103205
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

zo'n kapsel als rihanna.. niet leuk? -O-
Alleen leuk als je nooit meer met een man wilt daten. ;)
pi_92103310
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Blobje het volgende:

[..]

Alleen leuk als je nooit meer met een man wilt daten. ;)
Rihanna is geyl... voor een negerin :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92103793
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik zou eens lekker tijd in jezelf steken ipv naarstig op zoek naar mannen te gaan ;)
Inderdaad. Misschien komt ze wel wat wanhopig over. Dat kan ook afstoten. Ik ken haar niet dus weet niet of het zo is, maar ik lees in haar posts wel tussen de regels door dat ze "te graag" een vriend wil. Misschien straal je dat (onbewust) wel uit.

En ik las ook ergens dat je met die jongen waar je iets mee hebt gedronken weer wilt vragen om het goed te maken omdat jij hem alles hebt laten betalen? Dat lijkt me eens slecht plan. Ik denk dat je dan richting die jongen een verkeerd signaal afgeeft. Hij denkt/hoopt dan misschien dat er toch nog een kans is. Dus niet mee uitvragen omdat je denkt dat je een "schuld" moet inlossen. zo erg is dat nu ook weer niet. En hij heeft immers alles betaald met tegoet bonnen? Dat zou ik trouwens niet doen. Vind het een beetje krenterig overkomen.

En verder ben ik echt wel geiintereseerd in dat verhaal over waarom je ouders liver niet willen dat je met een nederlander date. Maar als je het niet wilt vertellen is ook niet erg hoor. Maar ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig waarom ze een bepaald beeld hebben van nederlanders en dat ze liever niet hebben dat hun dochter daar mee uitgaat.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:30:24 #159
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_92104375
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Inderdaad. Misschien komt ze wel wat wanhopig over. Dat kan ook afstoten. Ik ken haar niet dus weet niet of het zo is, maar ik lees in haar posts wel tussen de regels door dat ze "te graag" een vriend wil. Misschien straal je dat (onbewust) wel uit.

En ik las ook ergens dat je met die jongen waar je iets mee hebt gedronken weer wilt vragen om het goed te maken omdat jij hem alles hebt laten betalen? Dat lijkt me eens slecht plan. Ik denk dat je dan richting die jongen een verkeerd signaal afgeeft. Hij denkt/hoopt dan misschien dat er toch nog een kans is. Dus niet mee uitvragen omdat je denkt dat je een "schuld" moet inlossen. zo erg is dat nu ook weer niet. En hij heeft immers alles betaald met tegoet bonnen? Dat zou ik trouwens niet doen. Vind het een beetje krenterig overkomen.

En verder ben ik echt wel geiintereseerd in dat verhaal over waarom je ouders liver niet willen dat je met een nederlander date. Maar als je het niet wilt vertellen is ook niet erg hoor. Maar ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig waarom ze een bepaald beeld hebben van nederlanders en dat ze liever niet hebben dat hun dochter daar mee uitgaat.
leer eens Nederlands :')
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_92104512
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Doe eens lief doosje :*
pi_92104552
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Ik type snel en ben verder niet kritisch op schrijffouten. Sorry als je je daaraan ergert. En inderdaad talen waren mijn zwakke punten op school. Gelukkig was ik in technische vakken erg goed end aar verdien ik nu een leuk inkomen mee. Dat ik dan eens een d of een t of dt verkeerd heb boeit me niet.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:33:53 #162
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_92104567
ik had op het eind van de date nog een gratis neuken coupon tevoorschijn getoverd
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_92104628
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef Waaghals het volgende:
ik had op het eind van de date nog een gratis neuken coupon tevoorschijn getoverd
_O_ _O- Die is leuk.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 08:21:01 #164
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_92161141
TS, pics van je nieuwe kapsel? :D
pi_92165464
Haha, alleen de OP gelezen, maar wat een baas. Hulde voor deze man.
Geen dank voor mijn genade.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:06:03 #166
131603 Afwazig
Serious business
pi_92166899
Haha, hard gelachen om de OP. Kom zelf vaak in Zwolle en woon er ook in de buurt, welke tent ben je geweest dan?

Van die Celtic schoenen ook met de veters eroverheen en witte sokken, zie het zo voor me.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:19:15 #167
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_92167369
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:47 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[...] . Ik zie zo iemand in een latere relatie niet romantisch doen.
Hoe omschrijf jij 'romantisch doen'?
pi_92167806
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:06 schreef Afwazig het volgende:
Haha, hard gelachen om de OP. Kom zelf vaak in Zwolle en woon er ook in de buurt, welke tent ben je geweest dan?

Van die Celtic schoenen ook met de veters eroverheen en witte sokken, zie het zo voor me.
Als je vanaf het station bus holtenbroek2 neemt, en bij de tweede halte stopt. Net de bocht om een klein eettentje waar 'ik' wat wilde drinken. Uiteindelijk wilde hij perse naar.... naar ..... *kuch-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-kuch* Onze koffie en gebak deden we in de hema.

Weet je, achteraf gezien was het best een lieve jongen. Gewoon onnozel, wist niet altijd wat hij zei, had letterlijk schijt aan alles en iedereen en doet wat hem het beste uitkomt. En hij is erg gelukkig met zichzelf. So i don't blame him.
pi_92168151
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:19 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Hoe omschrijf jij 'romantisch doen'?
Daar is niet echt een recept voor uit te schrijven. Als je als mens een beetje openminded bent, oprecht lief kunt doen, netjes en fatsoenlijk kunt zijn, fatsoenlijke kleding draagt en goed ruikt kom je romantisch over. Een soort tegenhanger van uitstralen dat je iemand wel 'lust'.

Bijv, ik zie mezelf niet samen met deze jongen voor een open haard filosoferen over alles en niets, het leven, het leed op de wereld om daarna elkaar diep te waarderen (en hartstochtelijk te zoenen natuurlijk :X )

Ik zie hem wel met twee woord spreken als ik later een ouder vrouwtje ben en hij met de voeten op de tafel tv ligt te kijken: VRAAOUW? *ik kom eraan* BIER! ....

:?
pi_92168261
Wow, zoveel naïviteit over romantiek heb ik al lang niet meer gezien.
pi_92168443
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Wow, zoveel naïviteit over romantiek heb ik al lang niet meer gezien.
...het bestaat! Vreemd dat je zo'n alledaags voorbeeldje naief vind. Misschien ken je te veel mensen in je omgeving die bij elkaar zijn ondanks dat ze elkaar niet lief hebben. Dan krijg je idd droge situaties :?

[ Bericht 25% gewijzigd door Prodent_tandpasta op 01-02-2011 13:15:09 ]
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:42:30 #172
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92172995
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Daar is niet echt een recept voor uit te schrijven. Als je als mens een beetje openminded bent, oprecht lief kunt doen, netjes en fatsoenlijk kunt zijn, fatsoenlijke kleding draagt en goed ruikt kom je romantisch over. Een soort tegenhanger van uitstralen dat je iemand wel 'lust'.

Bijv, ik zie mezelf niet samen met deze jongen voor een open haard filosoferen over alles en niets, het leven, het leed op de wereld om daarna elkaar diep te waarderen (en hartstochtelijk te zoenen natuurlijk :X )

Ik zie hem wel met twee woord spreken als ik later een ouder vrouwtje ben en hij met de voeten op de tafel tv ligt te kijken: VRAAOUW? *ik kom eraan* BIER! ....

:?
ts is simpleminded :D
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:48:36 #173
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92173285
Nja, ik snap TS wel. Draai het om, in plaats van een man, maar een vrouw.

Je gaat op date met een vrouw en ze verwacht dat de man alles betaalt, ze praat alleen maar over haar zelf en tegelijkertijd zit ze de man te observeren voor allerlei zwaktes.

Je weet dan meteen dat die vrouw jou alleen maar stress gaat geven in de toekomst. Dat is een meisje dat je gaat verlaten zodra ze niet meer met jou kan pronken, of als jij ooit een keer niet lekker in je vel zit zal ze je niet troosten maar juist erger laten voelen, enz.

Tegenover een vrouw die gevoelig en empathisch is op de eerste date en best wel wil helpen met betalen en niet perse iets duurs of chique wil doen en net zoveel interesse in jou toont als in jij in haar. Bij zo'n vrouw weet je dat je beter meteen met haar kan trouwen want je hebt ook iets aan haar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_92179723
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef fs180 het volgende:

[..]

ts is simpleminded :D
Please do enlighten me
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:04:18 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92180271
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Please do enlighten me
Omdat een man op de eerste date zo gedraagd, hoef niet te betekenen dat hij in de toekomst altijd lomp zal zijn.

En ook andersom. Omdat een man op de eerste date iets heel romantisch en speciaals doet, hoef niet te betekenen dat het in de toekomst zo blijft.

Die 27 jarige bouwvakker kan misschien in de toekomst heel diepgaande gesprekken met je voeren. Die intellectueel die je denkt dat heel romantisch en lief zal zijn, kan zich als een klootzak gedragen.

Je kan niks met zekerheid zeggen over een persoon, totdat je hen langer kent.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')