abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92020356
TS durft niet alleen te zijn :')
pi_92021427
TS is een hoertje volgens mij.
pi_92021661
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef einschtein het volgende:
Net alsof je je goede coupons gaat gebruiken om een hoer mee uit eten te nemen. Zo'n hoer neem je toch gewoon in haar kamertje. Eten schooit ze maar bij haar pooier.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  zaterdag 29 januari 2011 @ 02:05:05 #79
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_92026092
Ik vind helemaal niet dat de man alles moet betalen, we zijn tegenwoordig immers allemaal 'gelijken' toch? Maar op een eerste date met allemaal bonnetjes aankomen en het gelijk even combineren met een bezoekje aan een schoenenwinkel vind ik wel slecht hoor, dat zou ik niet eens doen :')

Sterker nog, misschien zag hij TS wel niet zitten en probeerde hij een zo slecht mogelijke date te zijn zodat hij haar niet hoefde te kwetsen. Beetje een tv-serie-oplossing, maar iemand zou het zomaar in het echt kunnen proberen.
pi_92026836
_O-
pi_92029810
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef picardmike het volgende:

[..]

Een echte vrouw had na zon een date aangeboden de helft terug te betalen. Al ging het alleen maar om het signaal.
Lijkt mij ook niet meer dan normaal. Zeker als je elkaar nog niet zo goed kent.
signatuurloos
pi_92031555
quote:
"Zie mij lief doen naar TS en hopen dat ze op me valt post".
Wat een onzin.. 
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:27:02 #83
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92032450
't Is natuurlijk best tof altijd, beetje TS bashen in de wetenschap dat je de mening van de meerderheid aanhangt. Altijd lachen.

Kunnen we het er wel over eens worden dat er hoogstwaarschijnlijk wel meer mis is met een snaak die voor iedere winkel waar hij tegenaan loopt een kortingscoupon uit de hoge hoed kan trekken? Of, waarschijnlijker, iemand die weet welke kortingcouponnen hij allemaal heeft en daar de route door de stad door laat bepalen?

Niet dat TS níet blasé overkomt of zo hoor, maar come on. Dit allemaal weer vooropgesteld dat het waar is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92032907
Om heel eerlijk te zijn , vind ik het nogal overtrokken, ja de kerel had coupons enzo maar om het nou een horrordate te noemen vind ik ook een beetje overtrokken.

Ik zou wel zoiets hebben van wat is dat nou met al die coupons en ook zoiets hebben van ok geen tweede keer maar mijn horrordate zou een heel wat heftiger zijn om het te omschrijven als horrordate.

Het zou wel een afknapper zijn dat wel, want ook je hoeft het niet breed te gooien maar het is wel leuk als een kerel een beetje moeite voor je doet en met coupons voor alles heb ik niet echt het idee dat er een beetje moeite gedaan is.

En ergens snap ik dan ook zo'n kerel niet want je kan ook leuke dingen doen zonder geld ofzo, als picknicken in een park , coupons komt een beetje geforceerd over van je wil iets heel graags maar kan het niet permiteren en dan wordt het ook een beetje sneuig
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:16:18 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92033936
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
't Is natuurlijk best tof altijd, beetje TS bashen in de wetenschap dat je de mening van de meerderheid aanhangt. Altijd lachen.
Inderdaad, typisch Fok. Het is doodnormaal dat je op een eerste date aanbiedt de koffie e.d. te betalen. Het is niet alsof die paar euro een enorm gat in je begroting slaat, en het gaat gewoon om het gebaar. Maar hier op Fok heb je wierdos a la picardmike, dergelijke types zijn eigenlijk de reden dat je op R&P geen fatsoenlijk advies kunt verwachten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_92035039
Soms doen mensen dit om te kijken of je op het geld uit bent of niet.

Je bent er niet voor geslaagd.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_92040249
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

oh, ze is een trol of kloon? ;(
Begon ik je net leuk te vinden.

En ja, welcome in my world. Ik was ooit eens erg introvert, heb nu de remmen los. Te los i guess. Want ik date alles wat los en vast zit nu. Misschien moet ik ook maar een lijstje beginnen.

De eerste 2 heb ik:
- geen coupbon
- geen nike air max of D &G horloge

^O^

o, hou je van kort haar?? Ik ga maandag mijn haar lichtbruin/caramel doen ENNNNN KORTTTTTTT!!! :Y *O*
pi_92040271
En ik neem een nieuwe garderobe w/
pi_92040367
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn , vind ik het nogal overtrokken, ja de kerel had coupons enzo maar om het nou een horrordate te noemen vind ik ook een beetje overtrokken.

Ik zou wel zoiets hebben van wat is dat nou met al die coupons en ook zoiets hebben van ok geen tweede keer maar mijn horrordate zou een heel wat heftiger zijn om het te omschrijven als horrordate.

Het zou wel een afknapper zijn dat wel, want ook je hoeft het niet breed te gooien maar het is wel leuk als een kerel een beetje moeite voor je doet en met coupons voor alles heb ik niet echt het idee dat er een beetje moeite gedaan is.

En ergens snap ik dan ook zo'n kerel niet want je kan ook leuke dingen doen zonder geld ofzo, als picknicken in een park , coupons komt een beetje geforceerd over van je wil iets heel graags maar kan het niet permiteren en dan wordt het ook een beetje sneuig
Ja ik overdreef, maar dat deed ik zogenaamd uit sarcasme. Punt blijft dat het een afknapper was. En jah, misschien vond hij me helemaal niet leuk en deed hij daarom zo. I dunno.
pi_92040386
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef einschtein het volgende:
Nee
pi_92040414
I

Ow wacht, TS is vrouw... (ik dacht man omdat de TS begint met: Deze jongen... )

Nouja, pech gehad, misschien heb je nog een coupon voor een maand gratis Relatieplanet :')

[ Bericht 29% gewijzigd door Godshand op 29-01-2011 15:02:45 (Fout gemaakt) ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_92040460
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Inderdaad, typisch Fok. Het is doodnormaal dat je op een eerste date aanbiedt de koffie e.d. te betalen. Het is niet alsof die paar euro een enorm gat in je begroting slaat, en het gaat gewoon om het gebaar. Maar hier op Fok heb je wierdos a la picardmike, dergelijke types zijn eigenlijk de reden dat je op R&P geen fatsoenlijk advies kunt verwachten.
Vond t wel leerzaam. Onze ideeen stammen nog af van de islamitische wet waarin de vrouw NOOIT wat hoeft te betalen omdat ze minder erft. De man ALLES moet betalen en zijn geld ALTIJD met vrouw en kinderen moet delen en dus meer erft. Achterhaald dus
pi_92040560
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:14 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik zou toch eens die vriendin opbellen en vragen waarom ze je dit heeft aangedaan. Of kende ze hem niet zo goed?

Ik regel geen dates meer voor vrienden. Vorige keer dat ik het deed kregen een goede vriend van mij en mijn schoonzus knallende ruzie in de bioscoop en sindsdien willen ze niet meer tegelijk op verjaardagen komen... En als de ruzie ergens over ging...
Het is een vage vriend van haar. Ze kan gewoon niet matchen, want ze dacht dat het echt wel zou klikken omdat ik doorgaands niet op uiterlijk selecteer en hij heel erg 'lief' is. :|W
pi_92040697
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Het is een vage vriend van haar. Ze kan gewoon niet matchen, want ze dacht dat het echt wel zou klikken omdat ik doorgaands niet op uiterlijk selecteer en hij heel erg 'lief' is. :|W
Wat een slappe doos ben je dan, dat je zelf je dates niet regelt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:18:16 #95
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92041093
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Feminisme? Het is bij ons gewoon romantisch dat de man betaalt. Doorgaands genieten onze soort mannen daar ook van... betalen voor de vrouw. Tsjah..
Ik noem het teren op mijn geld

Lekker type ben jij trouwens zeg :')
pi_92041902
ey, kom op zeg. de man hoeft zeker niet altijd maar voor de vrouw te betalen. maar dit gaat wel erg ver. al die coupons.. kom op zeg.. als je niet ziet wat daar mis mee is dan ben je zelf ook een lompe mongool :') en nee, niet "no offense". wel offense! dat gebash op TS. wat een onzin. ze heeft gewoon gelijk. zoals die gast deed, dat doe je niet op een first date. geen schaamte die gast.. bij het lezen ervan ik wel, plaatsvervangende :'p
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:42:29 #97
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_92042087
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Want ik date alles wat los en vast zit nu
Daten? ;)
pi_92042122
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

o, hou je van kort haar?? Ik ga maandag mijn haar lichtbruin/caramel doen ENNNNN KORTTTTTTT!!! :Y *O*
Doe maar! Kort en pittig! Misschien rood? ^O^ Dan heb je in ieder geval geen dates meer en krijgen we ook niet van die onzinnige topics! ;)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:44:18 #99
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_92042147
Sowieso, daten met een bouwvakker. :')

TS rookt zeker ook shag :r
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:52:51 #100
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_92042438
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Feminisme? Het is bij ons gewoon romantisch dat de man betaalt. Doorgaands genieten onze soort mannen daar ook van... betalen voor de vrouw. Tsjah..
Wij ook wel hoor, een aantal verbitterde knullen daargelaten. Een beetje heer doet dat gewoon op de eerste date (of eerste paar dates). Jij moet echter wel even verplicht roepen "zal ik ook een deel.." zodat wij dan kunnen roepen "nee joh/volgende keer .." Doet hij dat niet dan weet je ook meteen dat de gast in kwestie a) een schraper is, of b) niet geïnteresseerd.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')