Net alsof je je goede coupons gaat gebruiken om een hoer mee uit eten te nemen. Zo'n hoer neem je toch gewoon in haar kamertje. Eten schooit ze maar bij haar pooier.quote:
Lijkt mij ook niet meer dan normaal. Zeker als je elkaar nog niet zo goed kent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een echte vrouw had na zon een date aangeboden de helft terug te betalen. Al ging het alleen maar om het signaal.
Inderdaad, typisch Fok. Het is doodnormaal dat je op een eerste date aanbiedt de koffie e.d. te betalen. Het is niet alsof die paar euro een enorm gat in je begroting slaat, en het gaat gewoon om het gebaar. Maar hier op Fok heb je wierdos a la picardmike, dergelijke types zijn eigenlijk de reden dat je op R&P geen fatsoenlijk advies kunt verwachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
't Is natuurlijk best tof altijd, beetje TS bashen in de wetenschap dat je de mening van de meerderheid aanhangt. Altijd lachen.
Begon ik je net leuk te vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
oh, ze is een trol of kloon?
Ja ik overdreef, maar dat deed ik zogenaamd uit sarcasme. Punt blijft dat het een afknapper was. En jah, misschien vond hij me helemaal niet leuk en deed hij daarom zo. I dunno.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn , vind ik het nogal overtrokken, ja de kerel had coupons enzo maar om het nou een horrordate te noemen vind ik ook een beetje overtrokken.
Ik zou wel zoiets hebben van wat is dat nou met al die coupons en ook zoiets hebben van ok geen tweede keer maar mijn horrordate zou een heel wat heftiger zijn om het te omschrijven als horrordate.
Het zou wel een afknapper zijn dat wel, want ook je hoeft het niet breed te gooien maar het is wel leuk als een kerel een beetje moeite voor je doet en met coupons voor alles heb ik niet echt het idee dat er een beetje moeite gedaan is.
En ergens snap ik dan ook zo'n kerel niet want je kan ook leuke dingen doen zonder geld ofzo, als picknicken in een park , coupons komt een beetje geforceerd over van je wil iets heel graags maar kan het niet permiteren en dan wordt het ook een beetje sneuig
Vond t wel leerzaam. Onze ideeen stammen nog af van de islamitische wet waarin de vrouw NOOIT wat hoeft te betalen omdat ze minder erft. De man ALLES moet betalen en zijn geld ALTIJD met vrouw en kinderen moet delen en dus meer erft. Achterhaald dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad, typisch Fok. Het is doodnormaal dat je op een eerste date aanbiedt de koffie e.d. te betalen. Het is niet alsof die paar euro een enorm gat in je begroting slaat, en het gaat gewoon om het gebaar. Maar hier op Fok heb je wierdos a la picardmike, dergelijke types zijn eigenlijk de reden dat je op R&P geen fatsoenlijk advies kunt verwachten.
Het is een vage vriend van haar. Ze kan gewoon niet matchen, want ze dacht dat het echt wel zou klikken omdat ik doorgaands niet op uiterlijk selecteer en hij heel erg 'lief' is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:14 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik zou toch eens die vriendin opbellen en vragen waarom ze je dit heeft aangedaan. Of kende ze hem niet zo goed?
Ik regel geen dates meer voor vrienden. Vorige keer dat ik het deed kregen een goede vriend van mij en mijn schoonzus knallende ruzie in de bioscoop en sindsdien willen ze niet meer tegelijk op verjaardagen komen... En als de ruzie ergens over ging...
Wat een slappe doos ben je dan, dat je zelf je dates niet regeltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Het is een vage vriend van haar. Ze kan gewoon niet matchen, want ze dacht dat het echt wel zou klikken omdat ik doorgaands niet op uiterlijk selecteer en hij heel erg 'lief' is.
Ik noem het teren op mijn geldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Feminisme? Het is bij ons gewoon romantisch dat de man betaalt. Doorgaands genieten onze soort mannen daar ook van... betalen voor de vrouw. Tsjah..
Daten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Want ik date alles wat los en vast zit nu
Doe maar! Kort en pittig! Misschien rood?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
o, hou je van kort haar?? Ik ga maandag mijn haar lichtbruin/caramel doen ENNNNN KORTTTTTTT!!!![]()
Wij ook wel hoor, een aantal verbitterde knullen daargelaten. Een beetje heer doet dat gewoon op de eerste date (of eerste paar dates). Jij moet echter wel even verplicht roepen "zal ik ook een deel.." zodat wij dan kunnen roepen "nee joh/volgende keer .." Doet hij dat niet dan weet je ook meteen dat de gast in kwestie a) een schraper is, of b) niet geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Feminisme? Het is bij ons gewoon romantisch dat de man betaalt. Doorgaands genieten onze soort mannen daar ook van... betalen voor de vrouw. Tsjah..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |