Ik zag je wel glimlachen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:47 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Hier past maar één smilie:![]()
![]()
(Ofjah drie
) (Of vier
)
Een echte vrouw had na zon een date aangeboden de helft terug te betalen. Al ging het alleen maar om het signaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:47 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Het is een date; je kent elkaar niet. We waren uitgebabbeld, hij vraagt of we vertrekken. Ik zeg; ja is goed, sta op zie hem lopen naar de kassa en betaald. Wat had ik dan moeten doen; HEJ HO STOP!!! IK BETAAL DE HELFT HOOR!! Bovendien; als die gast geen geld heeft, moet ie niet voorstellen in de stad te gaan eten.
Maar de ene vind het een genie, de ander gewoon smaakloos. Ik zie zo iemand in een latere relatie niet romantisch doen. Daar getuigen zijn schoenen ook wel weer van
ik vind hem zielig nu... ik ga m uitnodigen voor de volgende afspraak. Maar serieus; ik had écht geen idee dat het zo moest. Ik ben andere verhalen gewendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een echte vrouw had na zon een date aangeboden de helft terug te betalen.
Achteraf hoeft niet, een echte vrouw had dan gezegd: de volgende keer delen we hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een echte vrouw had na zon een date aangeboden de helft terug te betalen. Al ging het alleen maar om het signaal.
geen date, gewoon terugbetaalactie om hem te waarderen. want waarschijnlijjk had hij daar toch wel bhoefte aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Achteraf hoeft niet, een echte vrouw had dan gezegd: de volgende keer delen we het
Zieligheid als reden voor een vervolgdate, die is wel nieuw!
Waarom ga je nu nog een keer met hem daten als hij echt niet leuk is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
ik vind hem zielig nu... ik ga m uitnodigen voor de volgende afspraak. Maar serieus; ik had écht geen idee dat het zo moest. Ik ben andere verhalen gewend
leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Blobje het volgende:
Speciaal voor TS! Omdat ik zo creatief ben vanavond:
"Tandenpoetsen is mijn ding,
je komt niet zomaar in mijn string.
Ook al heb je Zeeman schoenen,
ik ga niet zomaar met je zoenen.
Ik laat je altijd voor mij dokken,
en nee, ik houd niet van sportsokken.
Ik wil graag naar Tron,
maar niet met jouw filmbon.
Van Nike Air Max word ik niet geil
Met mijn dikke prodent smile."
geen date. gewoon onder het mom van; hej leuke film gaan? gewoon als vrienden? vond het zo tof datje de vorige keer betaalde. dit keer betaal ik ok?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Waarom ga je nu nog een keer met hem daten als hij echt niet leuk is?
als man hoor je dan iets heel anders dan dat je daadwerkelijk zegt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
geen date. gewoon onder het mom van; hej leuke film gaan? gewoon als vrienden? vond het zo tof datje de vorige keer betaalde. dit keer betaal ik ok?
stiekem ben jij fan van mij he? VOlgende keer verhaaltje over jou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:00 schreef iwannabehigh het volgende:
- Eerst zocht je een Nederlander, maar geen enkele Nederlander viel op je
- Vervolgens een zingende jongen voor je in de bus
- Binnen 1 week had je ineens een relatie waarbij je vriend dominant was
- Nu heb je een date gehad met een bouwvakker die zeeman nikes aanhad (na 2 dagen)
What's next?
Volgende week bezwangerd door een vette neger?
Heeft niks met fan zijn te maken, ik kan me de topics nog heel goed herrineren, zonder je geschiedenis te bekijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
stiekem ben jij fan van mij he? VOlgende keer verhaaltje over jou?
bij wie kun je dat nog meer?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heeft niks met fan zijn te maken, ik kan me de topics nog heel goed herrineren, zonder je geschiedenis te bekijken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Ooh wat een griezel..
Bonnen voor alles? Haha en het ergste of jij zelf betaald voor je kaartje..
Ik kan echt niet geloven dat mensen zo erg zijn, serieus.. Wat bezielt je dan.. Daar trek je toch geen vrouwen mee aan.. Maar dan het is een bouwvakker, over het algemeen zijn dat rare kerels.
Waarom zou je, je hebt zijn hele aard beledigd, waarom zou je jezelf dit aandoen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
geen date. gewoon onder het mom van; hej leuke film gaan? gewoon als vrienden? vond het zo tof datje de vorige keer betaalde. dit keer betaal ik ok?
ga ergens anders zielig doen ofzo, dramaqueenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Waarom zou je, je hebt zijn hele aard beledigd, waarom zou je jezelf dit aandoen?
Je komt echt over als een heel naar meisje.. meen ik..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
ga ergens anders zielig doen ofzo, dramaqueen
kunnen we nog een béétje vent zijn ofuuuu
Ik ben het gewoon niet met je eens. Daarbij ga je als vrouw echt niet bepalen wat een vent/man is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
ga ergens anders zielig doen ofzo, dramaqueen
kunnen we nog een béétje vent zijn ofuuuu
ik zie liever een verhaaltje over onsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
VOlgende keer verhaaltje over jou?
Verkapt "Zie mij lief doen naar TS en hopen dat ze op me valt post".quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Ooh wat een griezel..
Bonnen voor alles? Haha en het ergste of jij zelf betaald voor je kaartje..
Ik kan echt niet geloven dat mensen zo erg zijn, serieus.. Wat bezielt je dan.. Daar trek je toch geen vrouwen mee aan.. Maar dan het is een bouwvakker, over het algemeen zijn dat rare kerels.
Dat uitgerekend iwannabehigh je even op de feiten drukt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:00 schreef iwannabehigh het volgende:
- Eerst zocht je een Nederlander, maar geen enkele Nederlander viel op je
- Vervolgens een zingende jongen voor je in de bus
- Binnen 1 week had je ineens een relatie waarbij je vriend dominant was
- Nu heb je een date gehad met een bouwvakker die zeeman nikes aanhad (na 2 dagen)
What's next?
Volgende week bezwangerd door een vette neger?
oh, ze is een trol of kloon?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef Blobje het volgende:
[..]
Verkapt "Zie mij lief doen naar TS en hopen dat ze op me valt post".
[..]
Dat uitgerekend iwannabehigh je even op de feiten drukt!iwannabehigh
of schizofreen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
oh, ze is een trol of kloon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |