Ik kom er wel weer overheen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik doe niet aan trouwen zonder seks voor het huwelijk, sorry
Hej, daar hebben ze een speciale topic voorquote:
Nee. Foto's van mezelf staan bij andere mensen in hun fobo maar niet bij mezelfquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Hej, daar hebben ze een speciale topic voor![]()
ps: ben jij die jongen met die peace teken in je fb?
aightquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Foto's van mezelf staan bij andere mensen in hun fobo maar niet bij mezelf
what?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik zag je in mijn dromen toen God een engel naar de aarde zond. You hade me @ hallo
I knew i loved you before i met you![]()
Am I dead, Angel? Cause this must be heaven!![]()
Your daddy must have been a baker, because you've got a nice set of buns.![]()
Pardon, wil je me helpen kaartlezen, ik zoek de directie naar je hart![]()
Ik ben nog maagd en vind sex voor het huwelijk ook belachlijk.quote:
Als Sinterklaas en Ramadan weer op één dag vallen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd en vind sex voor het huwelijk ook belachlijk.
Wanneer gaan we daten?
Ik heb nog kortingsbonnen voor een vet coole suikerfeest liggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Als Sinterklaas en Ramadan weer op één dag vallen!
het is friet !quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ja, stel je voor hej. Je bent zo 3 euro extra kwijt aan een patatje. Pas maar op.
Het is Kebab!quote:
Lekker schaamteloos vreten met de iftarquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nog kortingsbonnen voor een vet coole suikerfeest liggen
Echt he, beestenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Lekker schaamteloos vreten met de iftar![]()
Topic is eigenlijk al aan het doodbloeden.... we wachten op de laatste climax reactie die em de slot om zal doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef spirity het volgende:
Haha deze gaat zeker in mijn favorieten!
Here I am baby...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik wil een MAN, een praktisch persoon, iemand die hout kan hakken, een spin op durft te pakken, verotte laarzen durft te dragen als het regent, een rugtas heeft ipv een schoudertas, iemand die zijn nagels afknipt en niet vijlt, iemand die goede schoenen boven stijlvolle schoenen verkiest en absoluut niet iemand die zichzelf geschikt vind voor de modewereld om daar de kost mee te verdienen, een truitje over zijn schouder moet slaan om sexy te poseren, lippen getuit en vooral kijken alsof je iets vies ruikt....
Nouhou.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Komt omdat ze nog niet weten dat ik niet aan horizontale horror doe voor het huwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |