Waar verscheep jij je spullen mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Grimbert het volgende:
Damn, ik val af... ik heb geen rugtas, laat staan een schoudertas!
Met de stoomboot van sinterklaasquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Waar verscheep jij je spullen mee?
In m'n rechter jaszak en m'n broekzakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Waar verscheep jij je spullen mee?
editquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef hussyfan11 het volgende:
Ik draag een rugzak, ben geen model, ik ben niet bang voor spinnen en ik knip mijn nagels.
En ik ben intelligent, en heel lief![]()
Wanneer PM je de datum?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hussyfanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Hoe oud?Intelligent? Doe je dan?
![]()
![]()
![]()
En, wie zijn oud genoeg? Hoe oud zijn ze dan?
ik ben nog niet klaar voor een huwelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Frag_adder voldoet aan al mijn punten
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef moomoo het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hussyfan
Weet ik...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben nog niet klaar voor een huwelijk
Lijkt me heel sterk dat jij ouder bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Weet ik...Jij bent jong, als ik me niet vergis; jonger dan ik.
we zijn even oude kindersquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk dat jij ouder bentmijn geboortedatum staat gewoon in mijn profiel trouwens
Waarom zou je zo'n zieke naam willen behouden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
Me username is door een vriend verzonnen. En ik vond hussyfan wel leuk klinken
jij begon over trouwen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
we zijn even oude kinders
hoe zijn we ineens zo offtopic gegaan. Krijgen we geen straf?
Dan ben je maar vier jaar jonger dan ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
we zijn even oude kinders
hoe zijn we ineens zo offtopic gegaan. Krijgen we geen straf?
Waar ken jij me van dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik wil een MAN, een praktisch persoon, iemand die hout kan hakken, een spin op durft te pakken, verotte laarzen durft te dragen als het regent, een rugtas heeft ipv een schoudertas, iemand die zijn nagels afknipt en niet vijlt, iemand die goede schoenen boven stijlvolle schoenen verkiest en absoluut niet iemand die zichzelf geschikt vind voor de modewereld om daar de kost mee te verdienen, een truitje over zijn schouder moet slaan om sexy te poseren, lippen getuit en vooral kijken alsof je iets vies ruikt....
Ik zag je in mijn dromen toen God een engel naar de aarde zond. You hade me @ halloquote:
Omdat het leuk klinkt en omdat ik het niet kan veranderen. Ik kijk geen hussyfan btw.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n zieke naam willen behouden.
ik doe niet aan trouwen zonder seks voor het huwelijk, sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ook wil trouwen![]()
Nou, die smiley's kunnen ook wel wat vrolijker hoor...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik zag je in mijn dromen toen God een engel naar de aarde zond. You hade me @ hallo
I knew i loved you before i met you![]()
Am I dead, Angel? Cause this must be heaven!![]()
Your daddy must have been a baker, because you've got a nice set of buns.![]()
Pardon, wil je me helpen kaartlezen, ik zoek de directie naar je hart![]()
Goh, hoe kom je daar zo bij? :pquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nou, die smiley's kunnen ook wel wat vrolijker hoor...![]()
Maar je hebt het niet zo op openingszinnen dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |